Echt boeiend man dit soort teasers!!!!!!! Krijgen we in elk geval wel eindelijk gameplay te zien op de 27ste. https://twitter.com/Battlefield/status/315861287781400576
Dat zeggen ze steeds al maar wacht het even af. Want wat ik gameplay vind zie ik nooit in "gameplaybeelden"
Denk dat ze met "gameplay" ook gewoon ingame bedoelen. Vond de vorige video's van BF3 namelijk ook niet echt representatief. Vooral niet voor de huidige consoles
Dat vind ik persoonlijk ook niet echt gameplay als het alleen beelden zijn met was explosies etc. Echte gameplay vind ik wat we uiteindelijk altijd zien als we het spelen. Maar daar zal het wel te vroeg voor zijn. Er is ook btw een event in Stockholm maar dat is hetzelfde als San Francisco maar dan voor Europese youtubers en sites als ze BF willen zien. Denk dat we morgen nog niet veel te horen krijgen want het embargo gaat er pas Woensdag af. Heb er wel zin in. Btw community manager tweeted dat de Beta in de Fall is en ook op een site stond dat BF3 Premiums members standaard de Beta krijgen. Wel leuk hoeven we niet naar codes te zoeken.
Ik denk een beetje zoals de AC4 Black Flag video. Je zal het nooit van echt third person zien. of in BF4's geval...first person.
Dus morgen al?!!! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=527472 Battlefield 4: Reveal Trailer At 11 PM PDT, March 26th
Ooooh ok dan, ik dacht al die tijd dat het pas op de 27ste was. Anyway, nog even voor de zekerheid..BF4 IS bevestigd voor next-gen consoles, toch? Op NeoGAF zegt iemand nu weer dat het gewoon 360, PS3 en PC is...dat zou doodfuckingzonde zijn.
Er is verschil denk met de trailer op de 26ste en de "first gameplay" op de 27ste. En niks is bevestigd alleen dat BF4 in ontwikkeling was. Morgen worden er dingen officieel. Maar ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat het ook gewoon next gen is.
Het is ook next-gen. Battlefield 4 komt zowel voor next-gen als de huidige consoles. Don't worry dude!
Kabuto heeft een beetje last van het next-gen syndroom. Het gebrek aan nieuws werkt niet in z'n voordeel
Nah, ik ben inderdaad effe in de war. Er zijn genoeg geruchten al dat de game zelfs op 60fps zou draaien en op 720p. Dat zou trouwens geweldig zijn, heerlijk soepel. Ik game zelf op een 60 inch plasma en 30fps games zijn gewoon best irritant om aan te zien soms, een game met 60fps spelen is echt een verademing dan. Let the rumor be true please
720p60 is het absolute minimum wat ik verwacht. Kan niet wachten om een BF game op 60fps te spelen. Ik ben daar erg gevoelig voor (is ook de reden dat ik heeel lang CoD heb gespeeld ipv Halo, BF of iets anders)
Alleen zal me niks verbazen als we vandaag alleen SP trailer te zien krijgen en morgen misschien wat MP beelden. Zoals we met BF3 zagen met de Caspian trailer. We zullen zien. Ben meer blij dat er nu ook gewoon info komt ipv geruchten.
Inderdaad man, daar kan je nog wel eens gelijk in krijgen. BF3 trailers bestonden ook eerst volledig uit singleplayer. Erg jammer en DICE en EA weten maar wat goed dat BF echt om de MP draait. Kom op gasten, toon MP
Toch zou een gave single player campagne ook ditmaal erg fijn zijn. Uiteraard koop je het voor de multiplayer maar de single player van BF3 was echt gaar en dan heb ik het nog niet eens over het co-op gedeelte wat ook niet echt best uitgewerkt was. Ze moeten de single-player gewoon in zijn geheel co-op maken, dat had ik namelijk ook verwacht van BF3 maar dat bleek dus echt een tegenvaller te zijn.
Ik hoop dat ze een beetje gekeken hebben naar de campaign van judgement. Zoiets zou voor BF ook wel kunnen werken. Judgement campaign is eigenlijk een hele serie kleine Horde mode achtige leveltjes. Minder cutscenes en proberen op een scripted manier awesome te zijn en gewoon meer spelers tegelijk tegen heel veel bots heel veel random grootschalige BF onzin laten doen de BF sandbox zorgt zelf wel voor de awesome set-pieces
Een offline MP zoals in Killzone I zou ik ook heel erg kunnen waarderen. Zoiets zit geloof ik ook in Black Ops II. Die in Killzone I was zo gaaf, simpel, maar gaaf met al die statistieken.