Als je het had, had je het wel geweten, wat een irritante zooi was dat Vandaag ook nog dubbel XP, zeker voor Premium?
Geen zin om die patch notes helemaal door te lezen maar is het een bekend probleem dat je je SP progressie door een bug verliest? Is bij mij namelijk het geval op de PS4
Had net een defib kill omdat ik de L85 wilde unlocken. En automatisch maakte de Xbox daar een highlight van. Best grappig.
Gisteren voor het eerst CR gespeeld op de 360 , zijn wel mappen voor 64 man want vind het nu allemaal te groot/ver
Ik heb een ongelooflijke noobvraag; Het startscherm zegt mij dat ik MP Update 3 moet downloaden van de Marketplace, hoe doe ik dat dan...?
yup, maar je moet wel even zoeken. Dus even 'see all' doen en dan update 3 opzoeken hopen dat het allemaal wat beter loopt nu
Ik probeer al een uur een nieuwe china rising map server te komen, (de server was of vol of ik kwam er niet op) dan maar gewoon een conquest gestart, uiteraard kwam ik in Dawnbreaker, bleef hangen na 3 minuten... Ik probeer al vanaf 18:00 uur een potje te spelen maar t mag niet zo zijn vandaag...
Wat weer een super update... NOT! Direct het eerste potje ging na mijn gevoel super lekker.. wapens deden eindelijk wat ze doen moesten.. stond boven aan.. en jawel.. FREEZE DICE fix die crap... dit gaat echt nergens over!
Vind Lockers wel lekker als enige infantry-only map in de rotatie. Altijd strijd om de chokepoints en altijd lekker om daar van achter te komen