1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet nog wel dat die gasten die boven op een berg lagen in BC2 altijd bushwookies werden genoemd. :+

Ik maak me er niet meer zo druk om en met 64 valt het ook wel minder op eigenlijk. Al zijn er ook wel snipers die wel PTFO'en en dat vind ik wel knap. Speel het zelf nooit. Kan echt niet snipen.

2. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Lol, corrupt save file.... Dat ontbrak er nog aan!

Nu gaat ie de deur uit, singleplayer boeit me ook niet meer=(

3. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Sowieso doe je iets niet goed als de SP het enige aan BF is dat je interesseert. Op hard ren je er in 4 a 5 uur doorheen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee rennen dan nog vrolijk verder hoor.

PTFO?

Zelf lig ik eigenlijk nooit met een sniper. Of het moet een hele grote map zijn en ik een 40x scope gebruik. Op Lancang Dam bv kan ik vlag C, D en E makkelijk coveren vanuit de bergen :)

5. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Play the fucking objective.

Overigens denk ik zo over recon spelers in bf4:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sniped much?

7. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer de Mtar te unlocken, 1 kill met sniper, 1 kill met LMG 1 kill met een Assault Rifle en een handgranaat.

Die eertse drei heb ik vandaag al meerdere keren gedaan maar in battlelog staat nog steeds dat ik geen een heb...allemaal 0/1's dus!

Raarrrr

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Allemaal in een ronde gedaan?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet ze allemaal in 1 ronde halen.

Wat is Air Superiority kansloos zeg. Maps duren nog geen 5 minuten....dacht ff UCAV unlocken maar heb geen eens de tijd om 5 kills te maken in die tijd. Sterker nog in de 6 potjes die ik gespeeld heb had maar 1 persoon 5 kills of meer gemaakt.

10. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Als je ziet hoeveel problemen online zijn, wou ik mij nog rechttrekken om even met de singleplayer wat achievements te hunten. Als je dan zo iets tegenkomt heb je er echt geen zin meer in;)

11. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hihi, hoi! _0/

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ik. Ik verlies steeds mijn progress dus ik heb ook geen SP meer gespeeld. Ondanks de problemen online is de game heel goed speelbaar hoor!

13. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is het echt supergeweldig om met die bomber te vliegen, de mensen staan bij C letterlijk in de rij om in die container te stappen...goed voor mij K/D ratio!

14. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Daar heb ik ook nog niet in kunnen zitten idd , wel lekkere punt om te spannen

En nu net weer een freezer op Dawnbreaker , wrm halen ze die map er gewoon niet ff uit ?
    Delphiki zit er nog wel in zie ik .. joinde hem nl

Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welk nut heeft een M2 Slam over een AT mijn? De tooltip is niet echt duidelijk daarin. Kan ze op muren plakken, maar het nut heb ik er nog niet van kunnen ontdekken. Lijkt erop dat het alleen als AT mijn fungeert mar waarom je ze dan op muren kunt plakken weet ik ook niet.

16. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt onmogelijk om gewoon normaal een potje op te starten in de nieuwe CR mappen. Echt waardeloos weer. De servers zitten of vol of ze zijn helemaal leeg en niet te joinen. Ik probeer al de hele *&^(* middag een potje met een squad-genoot te beginnen, dan maar weer een keer de oude vertrouwde dawnbreaker spelen...zucht!

17. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Je kan ze ook op enemy voertuigen plakken, zodra hij gaat rijden en exploderen ze. Ik vind de M2 slam echt super, en doordat je ze op muren enzo kan plakken makkelijker uit het zicht plaatsen dan AT mijnen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij werkt op beweging. Dus als je hem op een muur plakt en er komt een voertuig voorbij dan gaat die af. Zelfde als je hem op het voertuig gooit. Als die begint te rijden dan gaat die af.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ze al een aantal keer op een voertuig geplakt, maar ze ontploften niet als het voertuig ging rijden hoor :confused:

Dacht toen ik een filmpje ervan zag dat ze timed waren, maar dat is ook niet het geval.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Deel Deze Pagina