Net Domination gespeeld met een maat. We gingen echt enorm hard. Een stuk of 20 potjes achter elkaar gewonnen: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/TheAssaultpr0_NL/stats/936871665/ps4/ Overigens is de CZ-3A1 een absoluut monster in close range. Echt niet normaal meer.
Omdat je hem moet unlocken met goed team werk. Beneden de perk die gaat dan omhoog als je het goed doet en unlocked dan extra dingen zoals meer Slams.
Hmmm net op Zavod had ik het wel en nmw was dat al vroeg in de pot en ik was de enige die wat deed want de rest vd team stond onderaan en toch had ik 6 slams Net weer op Hanoi en Lockers momenten dat het beeld hapert en frame voor frame gaat , vooral als er veel actie is of Levolution , daar hebben die updates nog niets aan gedaan. Ben dat niet echt gewend van Dice moet ik zeggen , bij BF3 ging dat wel wat vlotter.
Je field upgrade kunt je ook in je eentje omhoog krikken. Verder kan een commander je ook promoten. Wat is zelf al een paar keer gezien heb is dat ik een game begin en dat het metertje al voorbij de 1e upgrade zit. Zodra iedereen uit je squad dood is verlies je de field upgrade. Edit: PS4 servers down?
Is het niet zo dat als je je potje eindigt met je perk helemaal vol dat je het volgende potje nog steeds een volle perk hebt? (Als je met hetzelfde squad blijft, uiteraard)
Iemand anders op PS4 die niet kan connecten? Zie op internet niks over dat de servers down zouden zijn...
weer geen fatsoenlijk potje kunnen spelen vastlopers waren nog niet eens het ergste nu zit ik net in een room, zie ik mijn wapen niet, kan niet schieten, heb geen handen, tegenstanders lopen zonder wapens in de handen achteruit, verdwijnen als ze op een voertuig stappen... de fuck DiCE... ik ga afhaken als dit nog lang duurt