1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, nog wel .. kut intertoys met hun geen ps4's genoeg hebben :+

    echt drama

    enige normaal lopende potje was flood zone, en zonder overdrijven zaten er 9 van de 12 op een dak te snipen

    heb 3 rondjes vlaggen gedaan en ben toen een andere room gaan zoeken

    als je geen CQ wil spelen join dan een TDM server ofzo in plaats van voor jan lul met zn allen met je 2 kills en 0 punten op een dak te kamperen
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    tijd voor eigen servers en dan zonder snipers :+
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een paar mag , maar niet 2/3 van het team

    of nou ja, dat mag ook wel maar niet op mappen waar je niet makkelijk meer dan de helft van de vlaggen kan houden met een paar man :+

    Maar ik ben ook wel toe aan next-gen en eigen servers
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik vandaag potje conquest, is het potje afgelopen sta ik ineens in het xbox menu. Weg ranking grrr
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tsja. Bugs zijn er nog steeds zolang die patch niet komt.. Erg frustrerend.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    PC patch was vandaag, geen idee wat daar gefixed is maar ik had al sowieso niet echt problemen meer.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat allemaal in de control room op Battlelog Jorrie. :)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Weet ik, heb daar ook gekeken maar was vast niet echt belangrijk, anders wist ik het nog wel :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Pffff denk al 4x een crash gehad, en je mag ook blij zijn dat je uberhaupt een potje in kan komen
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    vandaag 4 potjes gespeeld en de eerste was voor mij kwa punten het mooist maar eindigde natuurlijk met een freeze ... misschien zo o.a. toch maar overstappen op cod: ghost ofzo..
     
  12. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is voor mij laatste paar dagen gewoon onmogelijk om een china rising server te joinen...Via de snelle optie conquest kom ik sowieso alleen bij de originele mappen en via de server browser geeft ie elke keer aan dat alle server vol zitten of ze zijn niet te joinen...

    Best frustreren, zacht gezegd!!!!
     
  13. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb ik trouwens een hekel aan snipers in conquest, of ze nou in mijn team zitten of tegen mij spelen, je hebt er helemaal niks aan...Ze spelen geen objective en ze zijn irritant, ga lekker TDM spelen ofzo...

    Zo, dat is eruit...:)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er geheel aan hoe ze spelen.
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb er bij CQ tot zover nog geen bal aan gehad.. ze pakken geen vlaggen en je cover geven als ik een vlag pak doen ze ook niet.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is generaliseren. Ik speel met genoeg snipers die dat wel doen. Zelf speel ik meestal ook zo. Vaak ben je ook beter al defense dan offense. Verder kunnen zo ook taggen en spotten. Snipers die puur voor kills gaan heb je idd niks aan, al halen ze wel de tickets omlaag.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je niet op een vlag staat draag je minder bij

    recon in CQ moet gewoon spawn points zetten en met C4 los gaan rond de vlaggen, dan is het imho de beste klasse. Spotten kan ook vanaf een vlag

    in Rush kun je als sniper een verdedigende rol spelen maar CQ is toch meer een kwestie van wie het snelste aanvalt. Oftewel , welk team capt de vlaggen het snelst zodat het andere team achter de feiten aan blijft lopen
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar ben ik het niet mee eens. In CQ eordt in 90% van de gevallen alleen aangevallen en daarna naar de volgende vlag gegaan. Niemand verdedigt een vlag. Als recon kun je die best goed van een afstand doen en hoef je niet direct op de vlag te staan. Sterker nog, je kunt zelf meerdere vlaggen van een afstand verdedigen.

    Spotten gaat ook een stuk makkelijker vanaf een hoger gelegen deel evenals het taggen van voertuigen. Met recon kun je heel goed defensief spelen, maar dan moet je wel met een squad spelen die communiceert.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    64 man servers of 24 man servers maken wel verschil. Op de 360 was het ook gewoon vlaggen rennen idd en dat werkte prima. Maar nu ik op de One speel heb ik ook vaak dat ik alleen maar de twee vlaggen die bij de basis staan aan het verdedigen ben omdat ze steeds aangevallen worden. Niet expres maar dat gebeurd dan gewoon. Zijn ook de belangrijkste vlaggen imo. Pak altijd je "eigen" vlaggen terug. Dus dan kan je als recon verdedigend best wat doen. Al heb ik liever wel dat ze op de vlag staan. Dan gaat het burnen sneller en hoe meer mensen op de vlag hoe eerder je de burn ook wint.
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wanneer je een overtal aan vlaggen heb moet je gaan verdedigen, maar als je minder vlaggen hebt dan de tegenstander en alsnog gaat zitten verdedigen, dan doe je iets helemaal verkeert.
     

Deel Deze Pagina