Heb vandaag een paar uurtjes TDM gespeeld om 200 kills te krijgen met een Assault rifle voor die phantom prospect, mijn skill is gelijk 100 punten omlaag gegaan en mijn KD ratio is ook meteen gekelderd. Maar wat frappant was, was dat toen ik mijn assignment ging checken of ik echt die 200 kills had dat ik ook ineens de 300 meter headshot had, die ook nodig is voor die assignment. Zou dat een bug zijn of gewoon toevallig? Vanaf nu weer 100% conquest gelukkig! Op naar de 200 kill met een tank!
Volgens mij kon je die al direct halen. Zonder dat je de code had ingevoerd. Was dus al een het tellen voordat je de voortgang kan zien.
Net weer twee potjes niet kunnen afmaken. Steeds weer dat gecrash, lag etc. Nutteloze update vandaag Hoe kun je trouwens China Rising maps spelen? Bij server browser zijn alle nieuwe mappen leeg
\o/ net m'n eerste 2 next-gen potjes gespeeld wat een geweld en wat een drukte en wat een graphics en wat een blinde paniek omdat het wel een totaal ander spel lijkt ik voel me echt weer een newbie vind de DS4 nog niet echt een lekkere controller,... maar het spel zelf qua graphics en geluid... damn en dat framerate..
Ik heb gemerkt dat als ik een extra selectie maak (dus bv een niet CR map er tussen zetten) ik ineens veel meer servers zie. Als ik alleen op Conquest Large zoek krijg ik 0 hits, als ik de vervolgens ook op Rush erbij zoek zie ik ineens alleen CQ large servers staan. Server browser heeft overigens nooit gewerkt. In BF3 was het ook een drama. De vinkjes die ik zette waren nooit zichtbaar
Ja dat had ik ook begint wel een beetje te wennen nu. En vind de controller wel lekker was in begin gewoon even wennen.
Ook wel een leuk ding. Maar de Hawk is alles een schot tot 20 meter met full choke en het maakt niet uit waar je hem raakt. Net tijdens het potje werd ik promoted. Stond er zo character teammate naast me en die zegt "congrats on the promotion" haha.