1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je aim goed is natuurlijk. Want het blijft een high risk high reward ding. Zeker met 3 kogels. Vind hem wel fijn maar pistool is ook fijn om te spammen soms. :)
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Loop je met zo'n 32 man rond te rennen., dropt er iemand ammo? naaaah.. waarom zou je.
    Zucht.
    Ja je kan er om vragen, maar het komt toch heel duidelijk in beeld of iemand health, ammo of als repair nodig is. Al zou je het dan maar voor de punten droppen.........
    Maar goed, dit kwam ik ook al eindeloos tegen in BF3.
     
  3. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    In de phanton assignment zit ook een bug; de 300 meter headshot heb ik unlocked terwijl mijn longest headshot 199 meter is...gelukkig maar want snipen kan ik voor geen meter!
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha ja hier lijkt het erger omdat er nu 31 man je negeren ipv 11 :)

    Maar snap je frustraties. Soms sta ik gewoon tegen iemand aan en dan gebruik ik een aantal keer een voice command maar nee hoor...
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik probeer als Assault zijnde zoveel mogelijk mensen te recoveren met m'n Defibrilator en strooi met Medic Bags.
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Sommige Amerikanen vinden het zooitje wat Dice/EA geleverd heeft niet zo best en hebben er dan ook een advocaat opgezet.. lees mee:

    bron: maxconsole

    Zal mij benieuwen of DICE/EA nu sneller wat gaan doen aan al die bugs!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sneller niet. Want alles is hold gezet en iedereen werkt aan de bugs bij DICE.
    Maar kan het er voor zorgen dat EA de volgende keer twee keer nadenkt om per se voor COD te releasen. Ja misschien wel.
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou dit hadden ze wat mij betreft wel wat beter mogen testen al met al... de lol is er gauw af na de zoveelste vast loper.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ondanks de bugs is het nog steeds beter speelbaar dan CoD.
     
  10. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Op de xbox360 helaas niet...
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat hoorde ik al ja. Had ik eerlijk ook verwacht en daarom overgeslagen op de X360.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    Hopelijk wordt de mobiele Battlelog ook eens geüpdate, ik kan daar nu niks mee.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe bedoel je? Ik kan prima werken met de Battlelog app op m'n iPhone en iPad.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op mijn iPad werkt alles perfect moet ik zeggen. Wat werkt er bij jou dan niet?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je vergeet dat het lang niet altiijd om maar 3 objectives gaat en ook al is dat zo dan beweegt iedereen toch wel door nadat de middelste gepakt word. Ook zie je op kleine mappen genoeg rushes naar de verste objectives. (Tank rush op damavand peak op de 360 was praktisch een garantie op een spawn trap in de eerste minuten)

    Het is in ieder geval mijn ervaring dat de rondjes rennen tactiek de beste win kans oplevert

    mijn w/l is ondanks alle crashes en disconnects nog een respectabele 8.231 in BF4 op de 360 en in BF3 10.342 (maar die is geflatteerd door de eigen server, dan heb je natuurlijk zelden nog potjes waar je half in valt)

    Ik moet wel zeggen, deze tactiek zie ik op next-gen niet zo goed werken

    64p of 24p is een wereld van verschil

    op de 360 wist je eigenlijk steeds wel wie waar was en wat je aan weerstand waar ongeveer kon verwachten

    maar met een map barstenvol 64 man en veel meer voertuigen is het lang niet zo makkelijk rondjes rennen :+

    Los nog van het feit dat je als 1 van de 64 zoveel minder invloed hebt op de uitslag dan als 1 van de 24

    Speelde gister voor het eerst op next-gen en soms zie je je mini map gewoon helemaal oranje worden bij een objective, dat heb je met 24 spelers natuurlijk nooit. Dan is het al bijzonder als je meer dan 3 man tegen komt

    In theorie geloof ik er nog wel in maar met 64 spelers zul je het massaal moeten doen, en niet met z'n 2en of in je eentje

    zag gister op Golmund heel duidelijk 1 van onze squads de hele tijd met zn allen het rondje A,B,C rennen

    dus die waren praktisch de hele tijd van ons zodat de rest van het team zich met D,E,F,G bezig kon houden. (Ik zat natuurlijk uberhaupt al raar te kijken met objectives F en G, was allemaal nieuw voor me :+)

    Wel heel leuk om te zien, het word echt een heel ander spel met meer spelers
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het zou meer squadbased moeten zijn. Als je 5 vlaggen hebt en 5 squads gaat iedere squad voor een vlag en blijft daar bezig. Nu heb ik vaak het idee dat iedereen maar iets aan het doen is. Totaal niet gecontrolleerd. Ik en mijn team proberen altijd de vlaggen te groeperen. Ik ga niet alle moeite doen om de vlag bij hun main deployment over te nemen om er ondertussen 4 achter me te verliezen. Wij proberen juist onze vlaggen te houden en zo naar voren werken. Hierdoor kun je het spawnen van de tegenstanders veel beter controleren.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik eerder zei is je "eigen" vlag of vlaggen houden het belangrijkst. Want als je je eigen vlaggen niet hebt kan de armor wat uit je spawn komt niet doordrukken en zit dan vast bij de eerste vlaggen. Was laatst ook druk met F en E op Zavod. Ze probeerde steeds te flanken via de bossen maar mijn squad hielt ze tegen steeds. Daardoor kon iedere LAV of Tank en het rest van het team gewoon spawnen op E en zo D en C pushen en pakken. Je kan wel D en C hebben op Zavod maar als je team niet F en E heeft wordt je gewoon ingesloten.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    F en E op zavod,.. zegt me nog niks :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E is dat gedeelte met die treinstellen

    [​IMG]
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Precies dit. Zo speel en denk ik ook altijd. Toch zie ik dan zo vaak spelers toch voor C en D gaan terwijl F gewoon van de tegenstander is en ze constant in de rug aanvallen worden...
     

Deel Deze Pagina