Net ook weer op Siege of Shanghai crash.. Maakt volgens mij niet uit welke map.. Misschien als het een beetje te wild wordt wat er allemaal gebeurd in de game, dat hij dan opgeeft fso
Ik voel het op de PS4 ook gewoon aan komen als hij gaat crashen potje Flood zone en Lockers die tot nu toe crashten liepen beide voor geen meter rare framedrops en rare lag vanaf het begin
Ik denk dat we allemaal erover eens kunnen zijn dat het ontwikkelproces van Battlefield 4 zo verliep : Spoiler
Op de One heb ik momenteel geen crashes gehad nog. Voor de patch ging die soms wel eens naar het dashboard tussen de rondes als die van map wisselde. Maar dat ben ik na de patch nog niet tegengekomen.
Same voor PS4 bij mij. 2 crashes tijdens het laden van de map. Toen kwam ik weer in het dashboard. Tijdens de game nog nooit een crash gehad. Enige crash was eigenlijk de PS4 zelf
Haat het om HVT te zijn.. Zeker als ik net geen kogels meer heb en met een pistool rondloop. Kwamen gewoon 10 man achter me aan.
Je krijgt ook dubble punten dan Price of Glory haha. Hoop wel dat je straks op je eigen server de Commander uit kunt zetten. Heb geen behoefte aan die CoD bullshit...