We're currently performing maintenance on PS3, PS4, and X360. #BF4 multiplayer will be unavailable on these platforms for up to 1 hour. 36 min geleden geplaats dus zal zo wel weer werken
Ja want ze zijn ook de servers aan het updaten naast een 600mb patch. Btw China Rising komt ook vandaag uit voor mensen zonder Premium. Hopelijk doet die patch meer dan China Rising unlocken.
Ahja, k start ps opnieuw op, is hij nu opeens een update voor Bf4 aan het downloaden Hopelijk zijn die problemen nog beetje gefixt
Hey ze hebben nu een queue toegevoegd voor de servers. En volgens mije en extra animatie als je dood gaat.
Niet bekend nog. Net nog een patch gehad Vrijdag. De One versie loopt natuurlijk iets "achter" omdat die later gereleased is dan de PS4. Daarnaast heeft de One versie iets minder bugs dan de PS4 versie momenteel.
Denk dat het meer met het goedkeuringsproces van de patch te maken heeft. Patches waren op de PS3 vaak ook ietsjes eerder dan op de 360 omdat Sony minder streng gecontroleerd/sneller goedkeurt
Maar vandaag kwamen de PS3 en 360 versies ook tegelijk. De One loopt gewoon "achter" omdat ze daarna natuurlijk later mee begonnen zijn met bugs fixen omdat ze toen pas feedback kregen van de community. Daarnaast heeft de One zoals ik zei Vrijdag nog een patch gehad.
Ik heb geen enkele crash meer gehad sinds de update afgelopen vrijdag. Wat dat betreft klopt het nu in ieder geval op de X1. Ik speel eigenlijk alleen maar conquest en met 64 man is dat erg tof, maar op één of andere manier kan ik alleen servers vinden in conquest large. De "gewone" conquest mode geeft geen servers. Is dat alleen bij mij of is het niet mogelijk om conquest te spelen met 48/32 of 24 man op de X1?
Metro is inderdaad een chaos en prijs schieten als je B heb. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat B veroverd werd. Als B éénmaal is vergeven is het game over. Maar dat is wel jammer, hopelijk wordt het snel toegevoegd.
En van de Amerikaanse kant verlies je bijna altijd ( beneden zeg maar) Heb het pas een keer meegemaakt dat ik van die kant won.
Op de een of andere manier kan ik heel slecht connecten met BF4. Ik word er telkens uitgemikt. Bij COD Ghosts kan ik prima joinen. Maar dat vind ik toch minder leuk....