Ze hadden aan de linkerkant ook een mogelijkheid voor flanken moeten maken denk ik. Maar metro moet je gewoon je verlies nemen als een man en chaos creëren het hele potje lang
Tsja weet niet of dat veel uitmaakt. Want nu met al met die extra routes zijn het gewoon extra knelpunten geworden.
tuurlijk maakt dat wel uit Meer wegen=meer verdelen van de teams. 64 man bij 2 chokepoints is gewoon teveel, daar kan je nooit doorheen komen.
Nou nee want met de nieuwe Metro zijn er 4 wegen en het is nog steeds een clusterfuck waar niemand doorheen komt.
Ja, net als Lockers, dat gaat dan echt nergens meer over met die medkit ribbons In BF3 was het met de defibrillator, dat schiet pas op met 100 punten bij elke revive
Ze moeten echt dringend een update uitbrengen voor al die lag/framedrops op 64 man conquest servers. Heb er zoveel last van, niet normaal. Kwou dat ik eens een fatsoenlijk, soepel potje kon spelen met 64 man... Komop Dice
Heb ik echt totaal geen last van eigenlijk. Voor de patch had ik het soms op Flood zone en Hanai maar na de patch zijn die ook prima.
Wat vinden jullie van de controls tov BF3? Ik moet wel even wennen aan het gas geven en remmen met het pookje... Zal wel een kwestie van gewenning zijn voordat het goed aanvoelt?