Ik heb zojuist de dvd er voor het eerst in gedaan en alles geinstalleerd. Maar nu blijft hij een eeuwigheid op het laadscherm staan Is dit normaal? Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Dat doet hij helaas niet, hij staat nu alweer 2 uur op dit scherm.... Edit: ik heb de update verwijdert en dan doet hij het wel, maarja dan kun je weer niet op xbox live... En als ik nu de update weer installeer houd hij er weer mee op en blijft hij op het laad scherm hangen. Ik moet ook elke keer weer het scherm instellen met die "Visual Adjustments"
Nope, dit is op de 360 en cache wissen enzo heb ik allemaal al gedaan... Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
en je had hem ook al opnieuw geinstalleerd en elke keer krijg je dezelfde problemen ? dan zou ik terug gaan naar de winkel want dan lijkt het me dat er iets mis is met de disc
Dat lijkt me toch sterk aangezien de singleplayer het wel doet en hij het na de update niet meer doet Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Jaa, met beide disc heb ik het probleem. Nu kan ik de singleplayer wel spelen maar die heb ik al voltooid op de pc :| Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Ik kan zonder problemen in een 64 speler game komen . .. Wat doet hij precies dan als je hem probeert op te starten?
Vond de L85 wel heel erg veel recoil hebben toen ik hem unlockte. Heb hem nog niet met attachments gebruikt.