Nee, het premium event dat vandaag gehouden zou worden is nergens te bekennen. Ik begin het gekut van EA en Dice een beetje irritant te vinden.
Nog steeds ja? Ik twijfel tussen M240, M249 en de MG4. Al vind ik de laatste 2 wel beter dan de M240. Was er vandaag double xp dan? Ik heb op de PS4 niks van gezien in ieder geval.
Mijn opmerking was wat cynisch, er zou iets plaatsvinden vandaag maar er is niks gebeurd, zelfs geen mededeling.
Ik dacht dat hij bedoelde dat zijn xp boosts wegwaren. Vandaar mijn opmerking aangezien ik die nog gewoon had. Een double xp event is er ook op de X1 niet geweest.
Word nu al helemaal gek online, ik kom zeker veel spelers tegen, maar ik krijg de kans niet om 1 neer te schieten. Qwestie van oefenen blijkbaar? En mijn wapen lijkt wel super slap..
Aim op het hoofd. De reward hiervoor is echt veel te groot. Soms wordt ik van achter beschoten en kan ik nog omdraaien en met een headshot hem omleggen. Headshot laten je mensen van zieke afstanden snel droppen. Geloof me, aimen voor het hoofd is erg rewarding! Daarnaast zorgen de attachment ook voor veel betere aim. Check deze site voor accurate data over wat de attachments precies doen: http://symthic.com/bf4-attachments?p=quick-data Ik heb met de eerste LMG echt veel kills gemaakt. Silencer en Angeled Grip erop. Vond hem zeker niet slecht.
590 RPM, dezelfde damage als alle assault rifles en zeer matige recoil en accuracy.... In mijn ogen een van de slechtste wapens van de game.
Hoeft ie nog steeds niet slecht te zijn. En vergelijken met andere wapens die de support niet kan gebruiken heeft weinig zin imo.
Hij is statistisch gezien feitelijk dus gewoon slecht. Dat jij hem goed vind doet niets af van het feit dat het ding statistisch gezin dramatisch is op praktisch alle punten.
Nee jullie bekijken het gewoon vanaf een verkeerd punt: Kortste reloadtijd Minste recoil Hoogste mobiliteit Damage gelijk aan alle LMGs behalve M240B en PKP Hoogste muzzle velocity Waarom is het dan waardeloos? Statische gezien dus helemaal niet de slechste....sterker nog op een klein magazijn na statisch juist heel goed. En zelfs met attachments speelt hij beter dan de meeste LMGs. Heeft niks met mijn mening te maken. Hij voelt aan als een AR met iets meer damage en recoil.
.Schandalig dat EA/Dice deze game heeft uitgebracht, terwijl deze nog niet eens af is. 2x Dat ie zonder pardon afsluit en ik weer helemaal opnieuw kan beginnen met de singelplayer level. Mocht ie nog een paar keer raar doen, dan speel ik echt dit spel niet meer SP laat ik dan lekker voorbij gaan.