Ik heb ook veel meer last van bugs en problemen sinds de laatste 'patch'. In het allerlaaste stuk van de SP crashte bij mij de game ook naar het dashboard. Gelukkig kon ik verder bij het laatste checkpoint.
had het ook tijdens een missie dat die ineens naar het dashboard ging. was bang dat het aan me xbox lag, maar gelukkig niet. Hoop dat ze het fixen. Moet zeggen dat ik met veel plezier de game online speel. Af en toe wel wat lag, maar echt heel leuk om te spelen. Als er andere mensen zijn die ook willen spelen, dan mogen jullie me wel toevoegen. Speel nu voornamelijk als medic, maar ga denk ik ook af en toe met support spelen. Heb nu de ak12 geloof ik, maar hoop binnenkort op een beter wapen. Ik geloof dat ik binnenkort de m416 unlock. Dat wapen oogt wat fijner
Eerste keer iets geüpload naar YT via een zeer omslachtige manier met de PS4 Ze mogen best wel eens een YouTube-functie gaan toevoegen, hoop dat deze er ook gaat komen. Potje ging wel redelijk, MG4 kogeltjes spammen zonder te reloaden was hier toch wel even fijn Prachtige kwaliteit trouwens als je via-via moet uploaden Je ziet ook het beeld naar alle kanten vliegen haha eindscore 42-9
Probeer nu alle trophies in de campaign te halen. Krijg ik een crash op Singapore, kan ik gelukkig weer laden op het zelfde punt, alleen 4000 punten minder.... Kan ik gewoon weer opnieuw beginnen. Denk dat ik Dice/EA ook ga aanklagen om mijn geld terug te krijgen. Ik lees dat er steeds meer mensen in steeds meer landen dat aan het doen zijn. Al is het alleen maar als pressiemiddel. Ook de MP is sinds de laatste patch amper speelbaar geworden...
Hier op de One is het al drama om in een potje te komen en ben je dan eindelijk in een potje zit je verdorrie weer met tig kids te spelen die denken dat ze met een free roaming shooter bezig zijn pffff...
Bijna alles gehaald in de SP. Nog 5 missions op Hard en de collectables in die missies. Dan hoef ik dat nooit meer aan te raken gelukkig
Ik kwam laatst een video tegen waar een gozer uit een chopper springt en in de lucht met een noobtube een andere chopper neerknalt, die video was ge edit met muziek enzo. Iemand nog een link van dit filmpje?
moet zeggen dat ik tot nu toe weinig problemen heb gehad met battlefield 4. ook online heb ik behoorlijk wat kunnen spelen zonder problemen. heb geluk denk ik, maar misschien loop ik nog tegen problemen aan
Kom niet online anders op de one .. Heb de one sinds gister ben blij dat ik Forza en ryse heb besteld , hopelijk morgen binnen
Vreemd idd. Wat ik las was dat er weer EA servers waren aangevallen? Maar ja toch meer dan 300.000 mensen nu online.
Inderdaad vreemd en me internet is verder goed , nat type staat ook gewoon open Het is dat ik alleen bf4 op dit moment heb anders kon ik testen of ik met een ander spel eventueel problemen heb.
Ik kon er ook alleen inkomen via server history. En die drie Europese conquest servers hadden ieder een wachtrij van 40+.
Dit gaat al een aantal dagen zo.. over volle wachtrijen .. connection lost en weet ik het wat voor crap.. EA/DICE krijgt hun shit maar niet op orde
Was in de 3e missie op hard en vond een dogtag toen ik meteen de trophy kreeg voor alle collectables...
Uitgespeeld teleurstellend. -.- En welke debiel heeft de achievements bedacht om zo veel punten te halen in elke level? Echt had dan meer MP achievements erin gestopt! Dit gaat echt werkelijk nergens meer over.