NAT type 2 is prima. Type 1 krijg je alleen als je rechtstreeks een internet kabel erin doet, en firewalls etc uitzet.
Ok thx. Ik wist dat type 3 niet goed was. Maar wist niet of onder 2 ook nog moderate kon vallen. Dus type 3 is moderate of strict?
Ik weet niet hoe breed Type 2 is, Type 3 is in ieder geval fucked; niet online gamen, of met heel veel moeite (vaak uitvallen).
Nee dat is niet waar. Type 2 geeft aan dat je achter een router zit. Type 1 is direct met kabel in de modem en Type 3 is ook achter router maar dan is er een geoot probleem (strict). Na een paar keer wordt het wel saai. Heb verwacht datbhet iets dynamischer was. Tevens jammer van de sector scans en UAV. Private server is het instaban iig.
Hoezo niet. NAT op PS4 is anders dan op XBox. Hier geeft het aan hoe je verbonden bent. Type 1 is direct met kabel, Type 2 is achter modem, Type 3 achter modem met verbindingsproblemen. De vraag is, is Type 3 zoals moderate als strict. Of kan Type 2 ook mog moderate bevatten.
Type 2 kan ook moderate bevatten, afhangend of je bepaalde poorten moet triggeren of niet. Dit is afhangend van je provider. Of
Wat is die skill stat toch nutteloos. Joinde een potje laat. Had iets van 7 kills en 0 deaths. Krijg ik -1 skill. Logica..
Niet zo he. In BF3 was die ook al zo nutteloos maar toen stond ergens verborgen. Maar nu staat die echt bovenaan alsof het de belangrijkste stat is. Het werkt heel simpel. Schiet jij iemand neer die een hogere rank is dan verdien je skill. Schiet iemand jou neer die een lagere rank is dan verlies je skill. Heeft echt niks met "skill" te maken.
Zo werkte het in bf3. Nu niet meer. Nu neemt hij een aantal factoren op: je spm, kpm, w/l en aantal kills. KD neemt hij ook mee, maar heel erg licht.