1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan nooit tegenop de bleed killen. Altijd de overhand hebben in vlaggen is cruciaal.
    Tenzij je in het begin een voorsprong hebt opgebouwd dan je misschien net met kills je voorsprong redden tot het einde.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vaak zat gezien dat de tegenstander tickets sneller naar beneden terwijl ze alle vlaggen hadden.

Tel voor de gein maar eens de kills in je battlelog bij het verliezende team ;)

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik had er bij moeten vertellen dat de meeste servers waar ik in zit 600+ tickets zijn :+

Maar dan nog, een 300 ticket potje is aardig snel voorbij en daar worden niet erg veel kills gemaakt. Misschien als een team zeer zelden een kills maakt maar dan zou je ook niet snel een meerderheid qua vlaggen bereiken.

4. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet over welk spel jij het hebt, maar het klopt echt niet wat je zegt...

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga naar je battlelog, check de death van het verliezende team voor de laatste potjes die je gespeeld hebt.

Het gaat echt niet alleen om de vlaggen...als jullie dat denken snappen jullie de gametype nog niet helemaal denk ik...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat moeten we daar zien dan?

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    800/1000 ticket server met rond de 400 doden.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/419129878423722560/202348197/

Voorbeeld uit een game van 360degrees

408 ticket loss door kills. Meer dan de helft dus. Dan heeft deze map ook veel kills, maar er zijn ook zat games waarin meer kills gemaakt worden op andere maps.

De objective is om vlaggen over te nemen in CQ en daarmee zorg je voor ticket loss. Maar de kills tellen NET zo hard mee. Sommige maps meer sommige minder.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk tellen ze mee. Maar als je minder vlaggen hebt loopt je meestal achter de feiten aan.
    Mijn laatste 5 potjes. 3 daarvan heeft de tegenstander meer kills meer wij wonnen ze alle drie. 2 daarvan met een aardig verschil omdat we altijd meer vlaggen hadden.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/419952742814847360/174263791/

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/419945177807671104/174263791/

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/419938838612102976/174263791/

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Operation Locker, je weet zelf ook dat het een ontzettende chaos is :+

De vlaggen zijn ook bijna altijd 3 om 2 dus dan gaat het inderdaad meer om de kills al is dat zelfs dan nog lastig heb ik gemerkt.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zelfde op Metro. Ik heb daar nog nooit verloren als ik twee vlaggen had.
    Valt gewoon niet tegenop de killen.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wtf, wat een bazen KD heb je man wowa^^ Ik heb pas 0, 43 speel dan ook nog niet zo lang.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat brainless naar vlaggen rennen en koste wat kost ze overnemen juist zorgt dat je verliest.

In de games die je post is er 1 net onder de 400 en 2 boven de 400 ticket loss door kills. Daarmee laat je zien dat de helft van de ticketloss komt uit de kills.

Wat dus zegt dat de kills NET zo belangrijk zijn als het cappen van de vlaggen!

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het gaat ook niet alleen over overnemen van vlaggen maar ook het verdedigen daarvan. Zorgen dat je altijd een meerderheid van de vlaggen hebt is cruciaal. Ik speel toch al best lang BF games maar ik heb nog nooit een game gewonnen waar mijn team constant minder vlaggen had.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit nu maar op 2.4. In BF3 zijn ik ruim boven de 3.5 en regelmatig tegen de 4.0 aan.

Meer of minder vlaggen, verdedigen of aanvallen, feit blijft ook gezien de games die je zelf post dat de helft van de ticket loss gewoon uit kills komt. Zelf heb ik zat games gewonnen waar de tegenstander meer vlaggen heeft gehad, puur omdat ze domweg vor de vlag rushen. Nou die heb ik het liefste voor mijn loop :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja rushen. Gaat hem hebben.

Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hardlopers zijn doodlopers, mijn favoriet. Al ben ik ook een beetje een rusher, vandaar mijn K/D van 1.02 :mad:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het staat zelfs in de BF4 wiki. :+
    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat je met alleen killen kan winnen. En zeker niet met 500+ verschil zoals je zegt.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Subjectief. Als er op een gegeven moment 32 man tegelijk dood gaan kan daar geen ticketbleed tegenop. 32 tickets in een seconde bestaat niet. In de meeste gevallen zal natuurlijk de vleed groter zijn als je alle vlaggen hebt.

Maar daar gaat de hele discussie ook niet over. Het gaat over dat CQ niet puur vlaggen cappen is. Dat is maar 50%. En jah als je alleen maar kills maakt en niet voor vlaggen gaat verlies, maar anders om als je domweg naar vlaggen loopt en geen kills onderweg maakt verlies je ook. Moet dus een combinatie zijn van beide om te winnen.

En zo speel ik dus. K/D 2.4 atm en 1200 ppm unboosted. Sta bijna altijd bij de top 5 van mijn team en heb meen ik nu 24 MVP ribbons.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar waar werd gezegd dat CQ alleen maar vlaggen pakken is?

Deel Deze Pagina