1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    En Premium is nu ook vanaf dag 1 te krijgen toch? Dan koop ik in ieder geval niet de Limited Edition voor 10 euro meer wat later geen nut blijkt te hebben :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het wel ja. En eerste expansion ofzo zit er dan bij of zoiets, zoals B2K.
    Ach kan nu alleen toch niks reserveren. :+

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Denk even na, degene die speelt kent dat spel van binnen en buiten. Hij kan binnen de 3 minuten alles gecleared hebben. Het gaat er om dat de rest, die nieuw zijn met het spel alles goed en duidelijk kunnen zien, want nu draait het voornamelijk rond de graphics en gameplay niet om het feit hoe snel iemand gaat.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lees mijn bericht nog eens even :emo: traag van begrip betekent niet dat hij traag door het level heenloopt. Meer zijn aimen en manier van bewegen. Je ziet gewoon dat het een noobje is, geeft niet maar als het iemand is die het spel van binnen en van buiten zou kennen kan je toch wel wat beters verwachten?

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ok als jij het zegt. :+

Ik las misschien iets te snel over je reactie.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niemand anders die dat ziet dan :p?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat is altijd zo met die live dingen. Ze willen het rustig aan doen dan kan je rustig kijken wat er allemaal gebeurd. Was met Killzone ook zo bijvoorbeeld. Beetje mis schieten want dan zie je hoe de AI cover zoekt etc en dan pas een grenade launcher erop knallen. En dan zie je de muur kapot gaan.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Had nog niet het hele filmpje kunnen kijken maar ik begrijp je nu wel. Hij loopt inderdaad raar. Ik denk dat het een developer is die exact weet waar en wanneer hij moet schieten en lopen. Hij zoekt amper cover, loopt overal doorheen alsof het niets is.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn altijd noobs die spelen man.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal kunnen ze ook niet dood in die live sessies. Wat ik wel snap hehe. ;)

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit vind ik dan wel weer weird weet je. Ubi zet allang in hun Watch_Dogs trailers dat de game ook voor next-gen consoles komt...maar DICE zegt dit over BF4 next-gen:

DICE has refused to confirm whether or not Battlefield 4 will release on PlayStation 4 or Microsoft's next-gen Xbox.

Speaking to VideoGamer.com last night, creative director Lars Gustavsson said that he "cannot" confirm DICE's next-gen plans for Battlefield 4, despite the reveal of the studio"s new high-end engine Frostbite 3.

We talked then about next-generation technology on the current generation of platforms, and I still have that feeling that we've done so many tech improvements in that engine that are, in many ways, just making things look more beautiful for a cheaper cost."

"We wanted to take full use of the existing consoles," said Almgren, discussing the reasons behind developing Frostbite 3, "but even more important[ly] higher multi-core PC platforms. Since 2011 we firmly believed that this would be the base for all future platforms."

Battlefield 4 is currently confirmed for release on Xbox 360, PlayStation 3, and PC.

Misschien mogen ze nog niets bevestigen omdat de 720 nog niet eens officieel is aangekondigd..maar dat weerhield Ubi wederom nergens van. Maaaaar...dan is er natuurlijk nog wel het feit dat EA en MS een deal hebben besloten, misschien is dat de reden.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Dat word m sowieso niet, als ie er op de huidige consoles beter uit gaat zien dan Battlefield 3 dan word het gewoon weer 30 fps 720p, en op de next gen 30 of 60 op 1080p.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik wel verwacht eigenlijk.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen vrouwen speelbaar is bullshit, Gears of War heeft het ook.

16. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk ziet het er gruwelijk uit, was met BF3 toch ook zo, zolang ze het maar op een dikke vette pc laten zien. Ik wordt hier niet warm van aangezien je toch weet dat je het nooit met zulke graphics gaat spelen.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoop dat je vaak met Omar van The Wire / Pac in deze game op pad mag in de SP. :D

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Snap geen vrouwen best. Kleinere lichamen zorgen voor een voordeel in de mp. Dan is het straks 1 grote bitchfight online|:-. Gamers blijven gamers en die kleine voordelen wegen altijd zwaar online.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou met die nieuwe consoles gaan we er zeker in de buurt komen.
    Tijdens de reveal gebruikte ze een 7990.

Die PS4 gaat een kaart hebben die bijna hetzelfde is als de 7850 waar je makkelijk BF3 op 1080p en High kan spelen. En een console is geoptimaliseerd voor gamen en halen ze er meestal meer uit.

20. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar niet iedereen gaat meteen een nieuwe console kopen. Alle aandacht gaat nu naar de graphics van games, zoals dat ook met de huidige consoles was. Gameplay van Battlefield is alleen maar slechter geworden, dus daar ben ik meer bang voor. Hoe meer rekenkracht je gaat gebruiken voor de graphics hoe meer beperkingen je gaat krijgen voor de gameplay.

Deel Deze Pagina