1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zei ik zelf waarop de discussie verder ging...

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wut? Nu volg ik het niet meer.
    Ik blijf erbij als je minder vlaggen hebt dat je nooit kan winnen met alleen meer extra kills maken. Zeker niet 500+ De bleed is te hoog daarvoor en als je de extra vlag hebt moet de tegenstander altijd naar jou toe komen. Als een potje 800 tickets is en jij hebt meer vlaggen dan moet de tegenstander zeker rond de 100/150 kills extra maken terwijl ze ook aanvallen voor die extra vlag. Daarnaast als je team meer vlaggen heeft betekend dat ook dat je team meestal ook de betere spelers heeft overal.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bovendien maakt het tegenteam ook kills.

4. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb laatst een voetbalwedstrijd gewonnen terwijl wij minder hebben gescoord dan de tegenstander, dat is zo'n beetje hetzelfde idee....onzin...

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nee.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is een beetje anders. ;)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1. Ik zeg ook zeker niet dat het andere team constant alles vlaggen heeft. Dat zou onzin zijn. Ik heb met 500+ wel gewonnen terwijl de tegenstander grotendeels van de game de meeste vlaggen had.

2. 1 vlag meer zou je dus nooit van kunnen winnen volgens jou?

3. De game blijf dynamisch. Ik / jij kan nooit zeggen dat er een constant verschil is in vlaggen. Ik kan en lat ook niet op hoeveel vlaggen er constant in bezit zijn.

4. Feit blijft dat het 50/50 zal blijven. Er zullen geen games zijn waar amper kills gemaakt worden en er zullen geen games zijn waar geen vlaggen gecapped worden. Sommige games meer door bleed, andere games meer door kills. Maar ik denk dat we het hier wel over eens zijn.

Dat is idd onzin :emo:, uit je opmerking blijkt wel weer dat je totaal de game niet snapt en alleen maar bezig bent geweest met je xp en de game niet gespeeld hebt.

Jij bent 1 van de gasten in de game waar ik het hardste om lach. Beetje de 15x prestige noobs uit CoD. Lvl100 en ik leg ze om al zoete broodjes. Kunnen helemaal niks omdat im alleen de dubbel xp exploiten en nog geen kill kunnen maken besides op lockers. Waarschijnlijk gebruik je ook steeds de server browser om die map te spelen aangezien je nooit een andere map gepost hebt....

8. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Chill out dude, gevoel voor humor is ver te zoeken bij jou zeg...:thumbs:

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik kan games ruim maar dan ook ruim in de min eindigen en toch winnen omdat de meerderheid van de objectives gehouden word. Maar ik kan geen games zo ruim in de plus eindigen dat we ondanks dat we de hele tijd de bleed tegen ons hebben toch winnen

misschien dat het theoretisch op Operation lockers zou kunnen omdat het daar ontzettend hard kan gaan maar op elke andere map is het gewoon onmogelijk

wie het hardste killt geeft de doorslag als de vlaggen in balans zijn, als de vlaggen fors uit balans zijn wint het team met de meeste vlaggen. Tuurlijk tellen kills ook mee, en kan je bijvoorbeeld door een goede sprint in kills net je team over de streep trekken ondanks dat je op het laatst de vlaggen tegen je hebt.

maar een hele ronde tegen de bleed op killen kan gewoon niet, dat is de hele essentie van CQ

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    In theorie heeft gforce wel gelijk als je zegt dat de helft van de tickets kills zijn. 400 kills van de 800 tickets is 50/50 kills en vlaggen. Maar zoals iemand al aangaf staan ook tegenover die kills deaths.

Het is pas 50/50 op het moment dat je als team +400 kills heb. Dus alle 32 spelers +12 hebben. Dan pas is de helft van de tickets eraf gehaald door kills. Kills dragen heus wel bij,maar bij lange na niet zoveel als gesuggereerd wordt.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Precies. :)

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dit dus.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De helft van de tickets hoeven helemaal geen kills te zijn, dat kan heel erg ruim varieren van ronde tot ronde

Ik blijf er bij dat Objectives rushen een hele goede tactiek is om te winnen, niet zozeer goed voor je andere stats , maar de keren dat je teveel dood gaat kun je door de ticket bleed die je verdient ruim en makkelijk compenseren

ik kan het met mijn magere 15 uurtjes die ik op de ps4 gespeeld heb niet echt laten zien met stats (wacht nog steeds eigenlijk tot Virus een keer een ps4 geleverd krijgt voordat ik echt ga beginnen :+)

maar wel met 423 uur BF3 aan stats

http://bf3stats.com/stats_360/Delphiki

die W/L ratio van 10 punt nog wat heb ik enkel en alleen zo hoog gehouden doordat ik mijn objectives per minute stat zo hoog mogelijk heb gehouden.

Ditzelfde kun je doen op 64 player servers, enige voorwaarde is dat je het niet met z'n 2en moet proberen maar wel een paar volle squads moet hebben die zo spelen :+

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Leuk, ik dacht even SP te gaan doen, na een checkpoint gelijk een crash, waarom zitten er unlocks aan vast?! :mad:

Uiteraard, ook weer opnieuw beginnen, bah :mad:

En weer een crash bij hetzelfde punt _0/

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo +12? 12 kills per persoon is genoeg om 400 tickets af te pakken van de tegenstander. Kijk maar eens in je battlelog. Kijk eens bij de games die Hybrid op de vorige pagina poste. Al die games zitten rond de 400 death bij het verliezende team. Het is wel degelijk 50/50 en daarom is het even belangrijk. Maar het 1 sluit het ander niet uit. Je hebt geen kills nodig om te winnen, aan de andere kant heb je ook geen vlaggen nodig.

En nee als je constant tegen een bleed van 1/sec aan loopt win je bijna niet. Maar ik heb wel degelijk games zeer ruim gewonnen terwijl we constant tegen een bleed aan liepen. Daarnaast is een bleed van 1/ 3sec makkelijk te counteren met kills. Zeer makkelijk zelfs.

Even iets anders: weet iemand wanneer de netcode fix komt? Wat was de termijn die EA aan Dice heeft gegeven?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    stats or it didn't happen

En ik vrees dat er niet echt een deadline voor gegeven is , volgens mij werken ze nog steeds gewoon een ellenlange lijst met bugs en problemen af zonder op voorhand fixes voor specifieke problemen te beloven :/ Je leest wel veel over die ticker rate etc maar ik heb nog geen bericht van DiCE gezien waarin ze gezegd hebben dat uberhaupt te willen veranderen en al helemaal niet wanneer

Al moet ik wel eerlijk bekennen, ik heb van t weekend even gespeeld en het was al vele vele malen beter dan een paar weken geleden

Ik heb geen 1 echte crash gehad. Tuurlijk wel wat rubberbanding gevoeld, lag gezien, klein glitchje hier en daar

maar het was in ieder geval STABIEL

en dat is al een hele verbetering :+

het enige wat ik eigenlijk nog mis in rent-a-server (liefst met meer opties dan vorige keer, zoals bijv graag handmatig kunnen resetten ipv dat je server er at random elke 24 uur een keer uit klapt) en een datum voor 2nd assault voor de ps4

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja die thread had ik gelezen, hij geeft wel leuke feedback maar zit niks concreets tussen verder

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik had BF4 gekocht met die China Rising DLC, paar dagen geleden eindelijk die China Rising-code geactiveerd en gedownload maar ik moet hem nu uit die store halen. Die store is echter al elke keer offline :mad: Ik kan hem niet selecteren in het menu. Ligt het aan mij?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee maar het is ook niet zo van even de tick rate omhoog doen. :)

Deel Deze Pagina