klinkt goed. zo te zien doen ze er van alles aan om de game te verbeteren. Komen er btw vanmiddag nog mensen online? (x1)
X1 eergisteren binnen en vandaag een hardcopy van B4,... heb er zin in en gelijk vanavond aan de gang!! Ik weet het, een beetje een loze opmerking, maar ik ben er blij mee. \o/
wat een ongelooflijke rubberbanding kutzooi weer vandaag, alle servers die ik tot nu toe geprobeerd heb allemaal laggy as hell en als klap op de vuurpijl 3 vastlopers tussen de rondes en 1 tijdens het spelen iedereen staat al schieten klaar terwijl ik de hortend en stotend de hoek om kom, handig ook dat ik uberhaupt niet kan zien of ik in een europese server zit.. wat de region is 'unavailable' . Bullshit die klojos willen het gewoon niet tonen want die server browser werkt voor geen zak zo, dat moest ik even kwijt
Wat is nou een goed wapen voor een rusher op korte afstanden. Had altijd de AK5C En wat is nou een goed wapen voor een rusher die ook wel is wat op afstand pakt ? Thanks Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk