ik zit even rond te kijken maar zie ook heel veel amerikanen de server lagged dus gewoon waarom krijgen we niet gewoon punkkbuster op de consoles >50ms is opflikkeren uit de server
Als ik dit zo lees vind ik het niet erg dat ik nog geen Xbox one heb. Ik wacht wel op de nieuwe BF5 of wat er ook tussen komt.
begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds het vetste next gen spel maar ik word gewoon gek van de lag, dat moet nodig gefixed of ze moeten me een server verhuren waar ik zelf de max ms in mag stellen
haha, inderdaad. Potje gewonnen, eerste geworden, 18 kills 3 deaths = skill - 3.... Go home game, you're drunk.
Gunners die je voertuig stelen als je aan het repairen bent... Heb het hem laten weten via voip. Binnen 30 seconden was die natuurlijk ook weer dood samen met het voertuig.
Anders verlies je even een potje conquest met 0-650. Was de beste van m'n team met 9-3 Nog nooit zulke debiele teammates gezien.
Ja die wordt overgeslagen. Geen support meer voor de console. Nee natuurlijk niet. Zal ook wel morgen of overmorgen komen. Ze zullen wel de patches ingeleverd hebben bij MS en Sony en dan moeten ze even wachten totdat die zeggen wanneer ze online staan.
Patch is imho hoog nodig. Spel loopt zo ruk als het maar kan. "." Lagg spikes en bugs en sluit het spel weer af.
Ik heb alleen lag op Hanai verder loop het wel allemaal prima. Netcode mag natuurlijk ook wel iets beter en zijn er wat kleine bugs die gefixed moeten worden.