Wel China Rising is al uit. In BF4 is alleen SA al eerste op de Xbox One (deal van MS met EA). Rest komt gewoon tegelijk uit op alle platforms.
ik had gister een server ge-favorite omdat hij zo lekker soepel liep, speel ik vanavond weer op dezelfde server en is het alleen maar rubberbanden en lag.. wat is dat toch,. irriteer me daar kapot aan dat is echt het enige wat mijn speelplezier nog bederft (en geen parties aan kunnen maken blijft ook gaar)
Ook niet echt mijn favoriete map. Al is die degelijk als de flood nog niet geweest is. Als die eenmaal vol met water staat is de flow totaal weg van de map.
Vind dat juist een van de leukere. Al die sniper noobies die met een chopper naar het dak gaan en daar blijven spawnen dmv spawn beacons. Heerlijke kills met de scout chopper Ik vind de maps ook zwaar verschillen per game mode. Maar dat is logisch
Hoop dat BF4 morgen binnen komt Lees hier nog niet zoveel positieve verhalen helaas. Heb me op de xbox360 er prima mee vermaakt. Ben héél erg benieuwd naar de grafische verschillen.
Haha ja dat er een overstroming is weet ik... Maar die is er naar mijn weten altijd al geweest Als je start bij CN (rechts van de map dus), dan staat het bij 'E' toch ook al helemaal onder water? Ik zwem/spring mezelf altijd een weg richting het tankstation de afrit op
In Domination/TDM valt flood zone wel mee. Het is idd het water wat hem geen fijne map maakt in conquest.