Moet je eens goed rondkijken in de game, daar zie je het staan in het MP gedeelte als ik me niet vergis. Je moet access hebben tot het nieuwsgedeelte. Ik heb het daar namelijk voorbij zien komen.
Volgens mij hebben ze expres in in het filmpje 13:37 gedaan. Bij .... minutes ago Ziet er wel te sick uit Ik ga hem invullen.
Officieel 3.0 idd. Maar het is gewoon 2.5 ofzo maar dat zeg je niet als ontwikkelaar. Je noemt je game ook niet BF 3.5.
Wat ik toen al raar vond eigenlijk. Marketing technisch is het niet slim. Net zoals de Xbox niet Xbox 3 gaat heten bijvoorbeeld. Met vergelijking tot de PS4.
Done, Zou je trouwens voortaan niet andere survey iets gebruiken? Zonder zo'n spam reclame aan het eind. (Ik zou http://www.limesurvey.org/nl gebruiken. Gewoon wat feedback)
Luetin vertelde net in zijn blog dat er meer actie op het water is en dat Dice hem vertelde dat er de normale Rib boats inzitten, Attack Boats en Jet Skis Weer terug dus hopelijk.
Indrukwekkend hoe de AI nog steeds hetzelfde is als games van 10 jaar geleden. Jammer, je raakt een enemy en hij blijft gewoon zitten en gaat vervolgens weer lekker in je vizier staan (zeer korte termijn geheugen en geen last van zijn schotwonden blijkbaar). Zal wel aan mij liggen, maar ik had op dat gebied wel vooruitgang verwacht. Ook qua damage enzo, realistischer is toffer. Dit heb ik wel gezien, ja leuk nieuwe graphics that's all folks.
Ik zie wel verschil in de AI, maar goed. Ieder zijn eigen visie over de AI. Daarbij, wie speelt BF3 in hemelsnaam om de singleplayer... niemand:{