Heeft vaak ook geen zin als de muur iets later weg geblazen word Trouwens ze geven wel veel te veel van die boosts weg. Ben nu 110 en heb nog 52 25% boosts.
En elk level een gouden battlepack. Zo hoef ik dalijk ook geen moeite meer te doen om iets te unlocken he
Ik ben nu level 17 maar ik heb juist het idee dat het levelen erg langzaam gaat. Heb er al bijna 30uur opzitten Als ik weg ga van een potje, raak ik dan mijn voortgang kwijt of blijft die gewoon bewaart?
Oei, ik ben nu level 22 maar heb er 53 uur opzitten.... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dat is wel relaxed. Soms ben ik 'aardig' bezig maar moet ik plotseling weg.. dan is het in ieder geval wel fijn dat je score van die pot meegaat in je stats. Maar je krijgt dan natuurlijk wel een Quit erbij.
Ik vind ook dat het levellen wel erg traag gaat, en je hebt ook steeds meer XP nodig per level dus het zal allemaal nog wel veel trager gaan. Ben nu level 30 met iets meer dan 40 uur op de klok
Ik ben nu level 76 en heb 100 uur op de klok staan. Veel geleveld met de dubbel XP events inderdaad, soms 2 levels in een potje
dat maakt inderdaad een enorm verschil ik ben nu 74 met 63 uur spelen en mijn vaste maat is met 58 uur spelen nu level 56 terwijl wij qua punten gemiddeldes altijd vlak bij elkaar zitten het verschil zit hem in het feit dat ik een double XP weekend een keer 20 levels omhoog gegaan ben in een dag door er een paar 100% bonussen extra tegen aan te gooien zijn spm hangt net onder 1000 en die van mij over de 1300 enkel en alleen door dat weekend edit:// voor de mensen die het allemaal wel mee vonden vallen met de launch van BF4 http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-03-battlefield-4-disaster-report gelukkig ligt het ergste nu hopelijk achter ons
Ik wil deze game graag hebben voor de Xbox One. Dus iedereen die hem wil ruilen (voor COD: Ghosts) of hem verkoopt. Laat het mij aub weten.
Ik moet echt wat anders gaan doen dan TD.Punten schieten niet op ! Sent from my iPhone using Tapatalk
Jup. Altijd leuke potjes daar. Favoriete map bij far. Maar bedoelde meer dat ik precies dezelfde score had als die andere gast. Als je het probeert lukt het je nooit. Speelde weer eens met de M416. Dat wapen blijft genieten. De reload blijft zo lekker. En merk je pas hoe fijn het is zo korte reload als je daarvoor weer wat andere wapens hebt gebruikt waarvan de reload langzamer is.
Ik heb alleen de eerste assault nog maar uitgeprobeerd, speel eigenlijk alleen maar carbine MTAR blijft ook na de update mijn favoriet maar als ik in battlelog kijk ben ik net iets effectiever met de AK 5C. wat raar is want dat voelt helemaal niet zo voor de rest echt amper nog andere wapens uitgeprobeerd , dat moet allemaal nog beginnen