Heb van BC 1 / BC 2 en BF 3 met plezier de singleplayers gespeeld, vooral BC was tof met die gestoorde squad van 4 man . Maar het draait natuurlijk allemaal om de multiplayer.
Als ik een spel koop begin ik altijd als eerst met de Singleplayer. Tenzij ik tegelijk online ben met een vriend die de zelfde game heeft.
Tuurlijk kijkt 90% (inclusief ik) uit naar de MP, want BF = MP. Maar een SP hoort er toch ook zeker bij imo.
Een verhalende SP is prima, maar een SP van de laatste Call of Duty's of Battlefield's kunnen mij gestolen worden.
Premium zal nu wel alleen gelijk beschikbaar zijn. En Drone Strike zal zoals B2K zijn. Ik haal Premium wel. Goed bevallen met 3 en zorgt er ook voor dat je een game bijna 2 jaar blijft spelen als ik zie hoeveel games ik gekocht heb voor de volle prijs en 10 uur heb gespeeld en BF3 nu 300 uur betaal ik graag een keer extra geld.
Precies, Premium wordt een dag 1 aankoop voor mij. Plezier en uren die ik in BF3 hebben gemaakt maakt de ongeveer 100 euro die ik kwijt ben een lachtertje.
Denk persoonlijk dat het te vroeg is om nu al wat MP beelden te laten zien ... alhoewel? Een half jaartje ( ongeveer ) voor release zou de game al wel in zo'n stadium moeten zitten natuurlijk. Wie weet ... ik neem het in ieder geval met een korrel zout.
Vind 't toch belachelijk dat er vooraf al wordt besloten om er DLC in te gooien, vooral als ze nu al weten wat er in gaat komen, stop het er dan gelijk in maar centjes... en daar spant EA de kroon mee.
Verbaast me niks. Tegenwoordig worden games gedesigned met DLC in mind en wordt daar al aan gewerkt terwijl de game niet eens af / gereleased is.
Ik snap de hype eromheen niet zo goed, de SP beelden vooraf van BF3 waren ook goddelijk, terwijl de gameplay zelf tegenviel.. EA weet zelf ook wel dat SP een sausje is en de MP is waar het werkelijk om draait, dus ik blijf gereserveerd...
Is er een hype dan? Ziet er gewoon tof uit de game qua graphics. Over de rest weten we nog niet veel. Maar de MP is gewoon goed in BF3 en dat zal niet veel veranderen. Updated graphics zijn leuk maar kijk het meest uit naar 64 man op de next gen in 60fps. De rest is een bijzaak voor mij en een extraatje.