1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Flood zone kan ermee door soms. Maar als de dam breekt is de complete flow weg van de map. Je kan dan een stuk moeilijker bij E, D en A komen. Ik blijf dan altijd lekker bij B en C.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Rogue Transmission vind ik ook heerlijk trouwens! Mooie open map en de objectives liggen lekker strategisch.

Ik speel trouwens bijna altijd als infanterie en gebruik voertuigen bijna alleen als passagier.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De dam breekt altijd heel erg snel lijkt het wel, en dan is het in mijn ogen zelfs de allerslechtste BF map ooit.

Dat is met die schotelantenne toch? Die is ook wel leuk ja.

Zelf rijd ik juist zoveel mogelijk in voertuigen, als er ergens een tank of chopper vrij is pak ik m direct. Zeker tanks vind ik altijd leuk vooral als er iemand meerijdt die ook een beetje mee kan komen.

4. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    flood zone mag van mij bf4 uit stromen :) kan er maar niet aan wennen pffff speel eigenlijk alleen maar in de SA en CR packs

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Zo heb eindelijk Battlefield :)

Ben er uiteraard niet zo'n held in, dus wat kan ik dan het beste worden? Support met ammopacks of Assault met heal? Zal weinig kills halen dus wil zoveel mogelijk 'supporten'.

Kun je trouwens alleen tijdens een multiplayer game je class samenstellen? Ik zou dat graag op mijn gemak even buiten een game doen.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je kunt op battlelog.battlefield.com ook je loadout aanpassen :)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of op de test range.
    En ik zal als je begint gewoon assault gebruiken. De betere wapens en je hebt de medkit om jezelf en teammates te healen. En te reviven als je je de defibrillators unlocked hebt.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Flood zone heeft sowieso door de hoogteverschillen weinig flow

is ook 1 van mijn minst favoriete mappen

Zavod en Golmud vind ik het leukst, en op Golmud hang ik dan eigenlijk alleen in de A,B,C driehoek rond

Lancang kan ook leuk zijn maar je ziet toch wel heel vaak dat het team dat C domineert wint

Rogue transmission en Dawnbreaker vind ik ook goed maar niet geweldig. Dawnbreaker net ietsje beter nog omdat A voor mijn gevoel net wat te ver van B en D af ligt waardoor die vaak vergeten word en dat team een licht voordeeltje heeft. C en D word altijd flink om gevochten en dan kom je vanzelf ook vaak op B en E maar A ligt er vaak wat vergeten bij

Lockers en Flood zone duidelijk de minste

Lockers is nog erger dan Metro qua chokepoints en is op precies dezelfde manier als Metro te winnen.

Minstens 2 man rushen met spawn points en altijd zorgen voor minstens 1 spawn point achter C

Dat geld vreemd genoeg ook een beetje voor Siege of Shanghai

ik ga tegenwoordig altijd direct met een jetski naar A of E om een spawn point te plaatsen

en dat werkt uitstekend om te zorgen dat je team altijd de helft + 1 van de vlaggen in handen blijft houden.

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat hebben ze trouwens met Caspian Border gedaan? Ik heb die map heel veel gespeeld in Battlefield 3 maar ken ik bijna niks van terug 8)

Vind de map totaal niet leuk meer om te spelen nu.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Metro 64 is 10x erger dan Lockers. Daar kan je helemaal niet doorheen komen.
    Ik loop altijd snow lane op Lockers. Ben bijna nooit in het midden. Mensen zijn kudde dieren, ze gaan met ze alle voor een deur staat en granaten gooien.
    Als je met een groepje snow lane pakt kom je maar een paar gasten tegen meestal. Schakel je die uit dan heb je altijd de backrage te pakken. :)

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    En toch heb ik zin in Metro:+
    Ja die route werkt altijd wel loop vaak meteen door naar A of E.
    En heel af en toe lekker bij de kudde staan en daar een ammo doos neergooien:9
    Nog geen officiele datum voor Second Assault op de ps4 trouwens?

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind dat soort ''close quarter'' maps als Metro en Lockers helemaal niet in BF passen ook.
    Als ik in smalle gangen wil lopen koop ik CoD wel.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je vergeet de belangrijkste stap voor herhaalde backrage :+

1. Omlopen
    2. Spawn point plaatsen
    3. Backrage

Er zijn vooral aan de kant van E genoeg plekken om stiekem een spawn point te plaatsen

en het lijkt wel alsof heel weinig spelers weten dat je op 3 manieren boven kan komen bij E , iedereen probeert altijd maar die trap op te rushen wat natuurlijk kansloos is als er vijanden boven staan

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal volgende week wel zijn. Moet wel denk ik.
    Metro kan leuk zijn maar niet met 64 man. Tuurlijk je kan veel punten halen met ammo boxen etc maar na twee potjes ben je dat wel zat en wil je de rest van de map ook wel zien haha.

Ja een teammate had laatst buiten E er een staan. Constant daar spawnen met een surpressed SG553. Duurde echt 15 minuten voordat ze het zat waren en opzoek gingen naar die spawn beacon.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    BY FAR! Zavod 311! _O_
    Prachtige map. En héérlijk om via de bossen achterdoor te sneaken.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waar zie jij dit? Vind niks op Battlelog en in-game zie ik ook geen melding.

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat ik daar altijd grappig vind is dat je daar links en rechts altijd allemaal bomen om ziet gaan. Woodcuttersfield 4 :cool:

En ik zie ook van double XP.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina