Had m'n Xbox even compleet uitgezet, toen deed ie het weer. Is trouwens geen goede combi. Eerst Titanfall spelen en dan overschakelen op Battlefield. /edit: Double XP is actief.
Lijkt ook op een caching. Want toen ik de Xbox echt 'hard' uitzette en opnieuw aan toen deed hij het wel.
Hmm die ACE 52 is best een lekker wapen. Ben meestal niet fan van high damage wapens maar deze speelt wel lekker.
Jup. Maar je schiet ook maar 620rpm en heeft een van de snelste reloads. Maar die 34 damage dichtbij en 25 damage minimaal. Altijd lekker.
Wat was ook alweer een goeie noob assault rifle? Ben maar eerst met de sp begonnen om er een gevoel bij te krijgen en tot nu toe positief verrast! Vind de sp nu al beter en leuker dan Ghosts.
Het is geen assault rifle maar de eerste carbine je moet unlocken (de Ak5C) is wel een lekker makkelijk wapen om mee aan BF te wennen en die kun je op alle klasses gebruiken dus kun je lekker snel wt attachments mee vrij spelen zonder dat je aan een klasse vast zit
Sums up mijn avond. Denk dat ik wat minder moet spelen in het weekend totdat de rent a servers er zijn. http://1drv.ms/Mq3oBI http://1drv.ms/1eFyZW7
Eerste potje Battlefield online ever! Snapte er geen fuck van... Allemaal icoontjes in beeld, modus conquest, allemaal tickets, match van bijna een uur, spawnpoints en radio's of zo? Voertuigen die ik niet echt kan besturen, heb ik nou wel een flag of wat? Wat ben ik aan het capturen? Sta bijna helemaal onderin. Hahahahaha Heb een potje van MAD gejoined....
Zo begint iedereen met zijn eerste potje BF: confused. Hey, niet eens gezien! Onze squad de volgende keer joinen als er plek is (driehoekje, selecteren welke squad ik zit, kruisje, klaar). Gewoon een beetje in de buurt van je squad blijven, dan leer je het snel genoeg. Altijd een squadje joinen met 4 of 3 man. Ging vanavond best lekker moet ik zeggen. 1 potje zelfs iets van een KD van 23-7, en 3de.\o/
@Mad @Servantes... Zal even kijken.... Vond het al moeilijk genoeg om een spawnpoint te kiezen ;-) laat staan squad.... Waar zie je ingame de huidige stand? Ik drukte op de touchpad, maar daar kwam alleen battlelog naar voren....