Ik heb sinds vrijdag ineens [HPFW] voor mijn naam staan in BF terwijl ik zelf niets heb gedaan verder.
Haha! Ik heb geen idee, maar heb inmiddels gevonden waar ik het aan kon passen in battlelog, alleen blijft het vreemd dat het er stond aangezien ik dat zeker weten niet zelf heb gedaan.
To be fair beginnen sommige maps irritant te worden. Metro is alleen leuk als het niet 64 man is. Caspian ben je de lul als je US bent en iedereen zit iets te graag te snipen in bosjes. Oman is oke maar vind de map minder als de zandstorm er is. En ja Firestorm is Firestorm.
Oman is vreselijk als de storm er is. Dan is het net alsof je op een te brakke PC speelt waarop je de drawdistance helemaal terug moet schroeven. Caspian was mijn favoriete map, maar daar is echt niets van over nu.
Heb me met voorgaande delen altijd goed vermaakt. Is Battlefield 4 ook nog de moeite waard voor de ps3/360? Of kan ik beter wachten tot ik een ps4 aanschaf over enkele maanden?
ik zou even wachten. Ik heb BF4 toen hij uitkwam wel direct gekocht voor de 360 en daarna voor de PS4 maar als je niet zo verslaafd bent dat je perse direct bij launch moet spelen kun je net zo goed even wachten en dat geld uitgeven aan een leuke game die niet op de PS4 komt zoals Dark Souls II of South Park ofzo
Yep. Vrienden van me spelen allen nog op de 360 en denken dat ze best goed zijn, tot ze bij mij komen spelen en continu worden afgeknald.
Ik lees net dat de Second Assault Metro nog steeds dezelfde plafond glitch heeft als BF3 metro? What the actual fuck DiCE? dat moet toch een grapje zijn?
Krijg je bij premium de map packs gratis of nog steeds betalen? Anders wel korting? Map packs ga ik namelijk toch wel kopen twijfel voor premium