Ah top bedankt. Zeker moeite waard dan om straks ff premium te kopen Las hier van de week iets over joine van online server, dat via browse en dan filter op europa zetten beste manier is?
Premium is het altijd waard als je toch van plan bent om alle DLC te kopen. Dan ben je goedkoper uit en je hebt ze twee weken eerder. Jup dat is de beste manier. Niet quick match gebruiken maar gewoon de server browser.
En alle lege servers er even uitfilteren en eventueel de gametype en map waar je graag op wil starten aanvinken
Btw op Reddit staat dat de PC versie van Metro 2014 niet die glitch meer heeft. Dus er is hoop. Jammer dat het weer zo moet. Het is echt zo simpele fix. Gewoon dat Metro bordje weghalen zodat mensen er niet op kunnen springen..
Waar zag je dat? Want ik haalde die info net ook van reddit Heeft de One versie hem dan nog wel en de PC versie niet? benieuw hoe het dan met de ps4 versie gesteld is
Ik ben een typische assault player. Welk wapen kan ik dan het beste gebruiken? Ik speel momenteel met de AK12.
Ik vind dat de lekkerste assault Maar mijn vaste BF maat zweert bij de SAR-21 en hij speelt veel en veel meer assault dan ik
Blijkbaar heb je zoiets als Battelog en daar kan je alle stats van je wapens etc bekijken (waarschijnlijk heel erg noob dat ik pas sinds net weet ). Maar ik vind het vooral belangrijk om een stabiel wapen te hebben en dat is de AK12 by far zeg. Met de juiste attachments heb ik een stabiliteit van 91 kunnen krijgen. Thanks voor de hulp trouwens \o/
Daarvoor moet je Symthic gebruiken. Van die Battelog stats klopt niks. http://symthic.com/bf4-weapon-charts Als je helemaal geen recoil wilt hebben moet je de SAR 21 gebruiken.
Ik speel ook nog steeds met de default assault rifle Met allerlei componenten erbij is de stability bijna max. Kan ik beter toch switchen naar een andere? Het voelt en speelt gewoon lekker dus... Ook maak ik veel kills van afstand. heb overigens pas tot de SAR-21 unlocked.
Secound assault aan het downloaden nu! Echt vet dat ik weer mijn favourite map Golf of Oman kan spelen. Wel jammer dat Bandar desert er niet bij zit...
Dit. Totdat ik de map begon te spelen. Eerst is het zeer nice, toen kwam de storm. Meteen framedrops alles lage fps dit dat Die storm is wel grappig, maar gaat echt ten koste van de fps. Verder dus een nice map wanneer het zonnig is