1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ah. PS4. Dat verklaart het. :+

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Haha jaja :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had er op Oman geen last van maar Caspian Border was wel weer rubberbanding tot en met toen de levolution geweest was

en Metro...

allemachtig wat een chaos, niet goed voor mn hart

ik ben wel geteld 1 keer voorbij B geweest

1 enkele keer er langs kunnen sneaken via de liften maar zodra ik C aan het knipperen had 32 man op mn nek :+

wat een chaos

Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als Metro in de loop zit, dan quit ik de server. Verschrikkelijke map.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind hem wel handig om even heel rap alle LMGs te unlocken :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Metro komt altijd na Caspian.
    Een tip. Speel Caspian van de US kant dan ben je op Metro RU. Wat betekend dat je altijd wint. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welke kant is de RU kant? A of C?

edit://

ja die kant speelden wij net, en dat hielden we redelijk makkelijk bij B

wat ik raar vond want in BF3 vond ik de andere kant veel makkelijker te houden als je de poortjes in handen had

paar man met LMGs op de poortjes en klaar

Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    RU is A.

9. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ooit hier eens van een (on)betrouwbare bron vernomen dat je bij elk uitbreidingspakket 10 rangen omhoog kan. Maar dat is denk ik stierenontlasting want ik blijf op 110...

Wel supervet al die ouwe mappen spelen zeg. Ik ben niet zo van de metro/lockers/floodzone conquest mappen, want dat vind ik meer voor TDM...wanneer komen de rented servers voor de 360?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal nog wel gebeuren want bij China Rising ging die ook van 100 naar 110. :)

11. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oja! Lol!

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Totaal geen last van enige lag of wat dan ook gehad; liep echt soepel.

Man man, wat is Metro een KUT map.
    Why why why, hebben ze die erin gedaan? Kan me niet voorstellen dat iemand die leuk vind.

Onbegrijpelijk.

13. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Oh net nog een match gehad waarbij het soepeltjes ging met die storm. Lag dus toch aan de server. Of was thuis iemand anders van het internet gebruik aan het maken / downloaden ...Grrr..

14. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de TDM liefhebbers het een fijne map vinden, ik vind hem ook niks...ik begrijp niet dat ze Dawnbreaker er niet uithalen, blijkbaar kunnen ze niet vinden waar de fout zit en hij blijft nog altijd hangen...

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    DAwnbreaker op de PS4 werkt inmiddels goed, maar op de 360 crashte die bij mij ook voortdurend

Metro schijnt voor Rush wel een heerlijke map te zijn, voor CQ large is hij niet echt geschikt

al zijn er altijd mensen die dat soort chaos ook wel waarderen als afwisseling (ik niet zo, met 32 man was hij nog te doen maar met 64 is het alleen maar spammen bij B)

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze hadden Nashahr Canals en Damavand Peak terug moeten brengen naar Battlefield 4. Die maps waren leuk :)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik snap ook niet dat ze Métro er weer in hebben gezet. Andere maps waren zo veel leuker.

Tot nu toe wel vermaakt met de nieuwe maps, Operation Métro komt trouwens niet in veel lijsten voor bij de meeste servers :+

18. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik had erg gehoopt op Kharg Island.. Van de huidige maps vind ik Golmud Railway denk ik wel een van de leukste, samen met zavod.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor mij staat Zavod mijlenver boven alle maps verheven. Keer op keer zoek ik een server waar ik direct op Zavod kan spelen.

20. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jeetje wat frustrerend als je in een team zit die alleen maar bezig zijn met mensen te killen ipv flaggen te veroveren. 5 potjes achter elkaar dik ingemaakt met een steeds een verschil van 500 tickets. BF4 is echt een stuk minder leuk als je niet met mensen speelt die spelen om te winnen. Had echt het gevoel dat ik de enigste was die vlaggen aan het veroveren was.
    Ik had gehoord dat ik kon joinen via Battlelog op de PC zodat je de tussenstand kan zien.
    Maar als ik naar server browser en ik klik op view full server page zie ik nergens hoeveel het staat? Het is het stuk leuker als het een beetje gelijk opgaat.

Deel Deze Pagina