Aah stom :') Dankjewel , dit maakt het meteen een stuk leuker. Jammer dat je CTF niet in hardcore kan spelen, vind normal niet leuk om te spelen.
RU wint niet altijd op Metro gister op RU begonnen en gewonnen en vandaag US maar als je een spawn point achter B krijgt win je gewoon vanaf de US kant http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/436220557820468736/945464953/ kost alleen wel heel veel deaths om er langs te komen
Nieuwe maps zijn net zo weinig aan als in Bf3 Metro is gewoon verschrikkelijk, op 3 vond ik het al een bullshit map maar dit slaat echt alles, met z'n allen weer op dezelfde hoekjes granaten overgooien en reviven terwijl je zelf ergens probeert te pushen maar nu helemaal in een vleesmolen terechtkomt, en zelfs als je door komt is iedereen te druk met het niet spelen van battlefield om te reageren.
Metro is Metro.. het is geen CQ map en dat zal het ook nooit worden Maar Caspian en Oman zijn ouderwets lekker en ik vind het zelfs leuk om Firestorm weer eens te spelen al snap ik niet dat mappen als Kharg Island, Noshar Canals, Damavand peak, Seine crossing niet de voorkeur hebben gekregen over Firestorm en Metro stuk voor stuk betere mappen imho Damavan peak heeft net wel genoeg breedte en routes om met 64 man nog leuk te zijn volgens mij en we hebben nu te weinig mappen a la Kharg
Zeg Hybrid, wat zei jij laatst over de shotgun, dart en defensive perk? Kan je post niet meer terugvinden
Dart (flechette) wordt niet beïnvloed door de door defensive perk waar heel veel mensen meer rond lopen. Buckshot en slug wel wat betekend dat je vaak geen one shot kill hebt met die ammo. En je eigenlijk screwed bent dan. Dus eigenlijk is dart de enige optie voor shotgun ammo. Het is dus altijd een one shot kill als je goed mikt natuurlijk en Dart doet meer damage op afstand dan de Buckshot. Wat ook handig is en je vaker mensen neerschiet met een shotgun ook zijn ze redelijk ver weg.
Vraag aan de spelers die "CHINA RISING" hebben.... Voegt het daadwerkelijk iets toe en is het zijn geld waard?
IK heb geen idee wat losse map packs kosten maar ik vind Premium zijn geld waard 5 map packs, berg wapens , assignments, extraatjes etc houden het spel lang leuk en vind ik de 50 euro wel waard de 4 china rising maps zijn niet de beste mappen in de game, vond dat al met al geen hele sterke map pack dus los weet ik niet of ik hem aan zou raden
Los zou ik idd niet doen, kun je beter meteen voor Premium gaan, dan krijg je alles. Als je echter maar 1 keer per week online knalt, nee, dan kun je het beter bij de basismaps houden. Gister trouwens weer geen enkele lag op de SA maps....CR ook nooit last van....alleen op de basismaps nog af en toe.
Ik heb premium maar ik speel zelden China Rising...ik vind urban warfare veel vetter en china rising is bush, berg en woestijn.
Altai Range vind ik niet veel aan, veel te veel AA's en andere tanks. Past niet bij de map imo. Silk Road en die ene map in de jungle zijn dan wel weer vet. Second Assault is tot nu toe ook vet!