Ik vergeet ze ook altijd te openen :') Net voor het eerst Obliteration gespeeld, ik heb bij elk potje wel een paar kills gehad met die EOD Bot Heerlijke gadget vind ik dat.
Ik speel echt alleen maar conquest large...2 keer iets anders, maar dat kwam omdat ik per ongeluk op quick matchmaking klikte..
Ik moet trouwens zeggen dat de game de laatste paar dagen echt heel soepeltjes loopt. Ik heb volgens mij al een week geen last meer gehad van lag en rubberbanding Soms ook wel grappig dat je berichtjes krijgt of je een kill hebt opgenomen als je weer eens een headshot maakt over een kilometer
Heb net de MP-APS vrijgespeeld en ik wist niet wat het doel was van de gadget, heb het op YT opgezocht en dat ding kan behoorlijk handig zijn Vooral op Metro of Operation Locker waar iedereen alleen maar met RPG's ligt te schieten. Morgen weer verder spelen en dan ga ik deze gadget vaker gebruiken denk ik. Heb bij de engineer klasse alles vrijgespeeld en ik ga nu de support klasse vrijspelen, Assault klasse vind ik niet interessant kwa gadgets Zojuist met defuse elke ronde een kill gehad met de Mortar Conquest Large blijft wel het leukste om te spelen, daar haal je ook makkelijk de meeste punten mee.
Patch voor PS4 Laatst een wtf momentje toen ik iemand een muur zag ingaan. Kwam er later achter dat ze zo dus op de tweede en derde verdieping komen op Lockers [yt]n1U_ZtKjs8k[/yt]
Zoiets ja. Je kan makkelijk stats met elkaar vergelijken, makkelijk chatten in een groep etc. Vond het wel handig in BF3 en volgens mij gaan ze in BF4 steeds meer dingen toevoegen.