Inderdaad, laat goed zien dat het gewoon een 12 uit een dozijn shooter wordt met 'nieuwe' graphics. As expected kopen mensen het gewoon omdat er BF op staat
we snappen het nu wel, jij bent er niet goed in want je verliest van 6-jarigen dus vind je het maar een kutspel your loss misschien is farmville of candy crush saga meer jouw soort game? en uitgebreidere server admin opties
ik word soms helemaal dood gegooid met die irritante candy crush op fb! on-topic; Ik hoop dat de levels worden aangepast op het aantal spelers, dus als je op de xbox maar met 24 spelers kan, geen groot level als Caspian Border, Operation Firestorm etc. Tenzij de aantal spelers waarmee je kan spelen vergroot wordt.
Caspian border vind ik nog prima kunnen maar de AK en end game mappen zijn wel echt veel te groot voor 24
Operation Firestorm vind ik op de xbox niet vervelend. Komt met name door de ligging van de vlaggen. Niks mis mee imo.
Op zich hoeft het niet vervelend te zijn, maar je hebt regelmatig van die missies in conquest (bij rush wat minder) dat je gewoon in 1 potje maar max. 15 kills maakt en dan ben je een half uur bezig met heen en weer rennen van vlag naar vlag.
Firestorm vind ik zo verschrikkelijk saai,.. 1 rechte lijn en op de gebouwen na geen enkele interessante feature in de hele map recht toe recht aan, potjes gaan ook altijd hetzelfde enige positieve wat ik van die map kan zeggen is dat je er niet snel op kan spawntrappen
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-watch-bf4-at-60fps heb net de 1080p versie van de trailer even gedownload en op mn tv bekeken ziet er toch wel echt geweldig uit, aardig verschilletje met wanneer je een youtube versie bekijkt
TOP! Ik ben hem aan het downloaden, zet hem zo op een usb stick en dan de media speler in, ben benieuwd naar het resultaat
Het is vooral de hogere framerate die het zoveel beter maakt volgens mij alles word zoveel rustiger en lijkt daardoor ook meteen 'echter' op 1 of andere manier hopen dat de next gen consoles dit ook op 60fps gaan trekken
Hmmm, ik vind het beetje te snel gaan, maar dit komt waarschijnlijk omdat ze dit geupscaled hebben? Maar sommigen momenten ziet het er goed en fijn uit en soms is het best irritant, ik bekijk wel de geuploade filmpje op m'n 1366x768 60hz, misschien nog op een usb zetten en dan op een 1280p tv bekijken waar ik altijd op game
Ik heb de embedded versie niet gekeken, maar denk dat die eerder gedownscaled is? Je met gewoon de allerdikste versie pakken en die afspelen op de tv waar je ook altijd op gamed, denk dat je dan de beste indruk krijgt
Nou nee ik vind BF te simpel, ben altijd meer van de competitive games geweest, niet teamwork waarbij ik met lummels als jij in het team zit. Dan weet je wel dat je niet gerevived wordt _0/
Hmm als het spel zo simpel is waarom moet je dan gerevived worden.. Heerlijk hoe je ook andere comments negeert btw waar je een beetje voor lul word gezet door je eerdere statements. Dus hou op met dan getroll. Je vind de game niks. Ik vind COD niks meer sinds MW1. Maar mij zie je niet in het COD topic.