Ik wacht daar nog even mee. Erger me teveel aan bugs ingame en in het menu. Hebben jullie er ook last van dat elke keer als je BF4 opstart al je unlocks weer als nieuw aangegeven worden (met het oranje pijltje)?
Ik heb er ook lang mee gewacht maar ik wilde SA sowieso al halen volgende week en ik heb net een game verkocht voor 35 euro, dus kon ik net zo goed 50 uitgeven voor alle maps en extras.
Ik zag dat Caspian Border in SA zit? Die was sowieso wel vet. Maar ik heb ook nog AC: Black Flag op de plank liggen die ik nog amper heb gespeeld.
Ik ben van plan om zaterdag battlefield 4 voor de xbox one te halen. Waar is het goedkoopst om hem af te halen? Ik zat zelf te denken aan de mediamarkt omdat dat dichtbij is en makkelijk te komen.
downloaden van de usa marketplace is het goedkoopst en je hoeft de bank niet uit scheelt weer een nat pak door de regen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik speel juist nauwelijks Forza 5 omdat ik te lui ben om de disc te wisselen met Battlefield 4. Al m'n games gaan netjes uit de US Store komen.