1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    schijf of niet , je moet sowieso alles installeren toch ?

enige voordeel van een disc is dat je een hoesje e.d. hebt en
    dat je hem kunt doorverkopen

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Iedere game moet geïnstalleerd worden, disc of download. Maakt niet uit. Maar het niet hoeven te swappen, maar gewoon te zeggen 'Xbox go to ...' is heerlijk.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga ook digitaal. Daar kan je ook een mooie library opbouwen. Zie het al voor me zo lange lijst van games en ze zijn allemaal met een druk op button speelbaar. Merk dat ik zo ook een stuk eerder FIFA ofzo opstart. Ik heb alleen BF4 nu op disc en vind dat eigenlijk toch jammer hehe. Staat niet echt mooi. Maar ja dat laat ik BF4 er gewoon altijd inzitten. Dan lijkt die digitaal hehe.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nu ik jullie zo lees ben ik eigenlijk ook best lui geworden. Een digitale library opbouwen klinkt helemaal zo slecht nog niet. Fifa is ook mijn meest gespeelde game omdat je vanaf tv kijken gewoon 'Go to ..' schreeuwt.

Toch ben ik dan toch wel weer blij dat je games als Dead Rising, Ryse en Assassin's Creed kunt doorverkopen of uitlenen. Na een paar dagen spelen ben je daar wel op uit gekeken.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat snap ik idd. Maar persoonlijk merk ik dat ik de laatste jaren eigenlijk een stuk minder games koop. En die ik koop wil ik ook echt hebben en speel ik ook lang. Vooral MP games. En als ik die games minder ga spelen zijn we wel een tijd verder en zal ik er ook een bijna niks voor terugkrijgen als ik ze wil verkopen. Tuurlijk een grote batch aan games verkopen daar verdien je wel wat aan maar momenteel betaal ik ook minder voor een digitale versie dan een disc versie dus dat is wel iets in balans. :)

6. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    digitale library .. dan moet wel eerst die optie komen dat je een externe HD kan
    aansluiten want dat kon toch nog niet?

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hetzelfde gaat voor mij op eigenlijk. Door de aanschaf van een One heb ik al meer games gekocht in 2014 dan in heel 2013.

45 euro is eigenlijk best een leuke prijs voor een digitale versie. Helemaal voor een game als Fifa 14 waarvan je zeker weet dat je die het hele jaar zal spelen, en welke bij doorverkoop niets oplevert.

Je hoeft niet al je games te installeren toch? Gewoon pin-to-home en als je een weekje vrij bent download je hem gewoon eventjes.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij is die nog niet zo snel vol denk ik. Games die ik dit jaar ga halen zijn Titanfall, Destiny en Watchdogs. Momenteel heb ik BF4, FIFA en KI.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 28 feb 2014
  10. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik zit er in , ik neem aan dat alleen leaders en founders uitnodigingen kunnen sturen ?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het wel ja.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Fijn, nu crasht ie na 5 seconden in het laadscherm :mad:

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan zeker alleen de platoon joinen als je op Battlelog kan inloggen?

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij wel.

Kwam er dit jaar nou een nieuwe BF? Daar was toch wat over bekend? Dan weet ik namelijk niet of ik voor die paar maandjes een game aanschaf die nog steeds met bugs zit. Of vergis ik mij en is het nu allemaal soepel?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een gerucht dat er zoiets in de maak is. Als die dit jaar komt dan is het alleen niet echt een typische BF game. Meer een spinoff. Zitten altijd wel wat bugs in het spel maar overall is het gewoon prima. :)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bad Company 3?

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ik hoop het niet. Ze moeten eerst maar eens focussen op BF4 want dat is nog bij lange na niet goed.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee iets van een police themed BF game gemaakt door een andere studio ofzo.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat zo? Dat vind ik niet zo handig..

wat is eigenlijk het verschil tussen member/leader/founder behalve dan dat een founder het platoon zelf kan editten qua emblems enzo

ik kan er niet echt een goede omschrijving van vinden

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Members hebben helemaal geen rechten volgens mij. Leaders een beetje qua inviten etc denk ik en Founders kunnen alles aanpassen.

Deel Deze Pagina