1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik ook de minste. Silk Road en Guilin peaks zijn wel mijn favoriete China Rising mappen

ik weet niet precies wat het is met Silk Road want op het eerste gezicht lijkt het nogal een saaie map maar met al die voertuigen , hoogteverschillen en net even anders ingerichte vlaggen (in een ravijntje, in een kleine basis, verstopt in een hoekje tegen een rotswand) vermaak ik me er toch altijd prima op.

Misschien omdat het 1 van de weinige mappen is waar ik niet altijd standaard recon speel omdat engineers ook erg handig kunnen zijn daar

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ugh, standaard recon, bah. :+

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ja, had ik gisteren ook inderdaad, dan stromen de punten binnen en dan is het pas echt leuk. Jammer genoeg heb ik bijna nog geen SA map gedaan omdat een maat geen Premium heeft en daardoor bij de CR/standaard maps blijven :mad:

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet op de manier waarop je denkt :+

ik heb misschien in totaal 10 sniper kills, speel altijd met een carbine

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Delphiki_NL/stats/945464953/ps4/

met 64 man en de iets minder effectieve engineers (vergeleken met BF3 waar in engineer een tank colonne kon slopen) zijn spawn points gewoon verreweg de handigste gadget om te hebben

edit:// ik heb ze even geteld, het zijn er 14 :+

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Speel je nog steeds met de MTAR? Ik heb nu de Ace 52 CQB opgepakt, best wel een goed wapen vind ik :)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Whoah. Aardig gekke stats man! :)

7. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    een squad die samen werkt is idd goud waard al gebeurd het erg weinig probeer altijd wel een squad op te zoeken die van alle soorten perks hebben . dan maak je de meeste kans op een top squad . silk road is een mooie map en guilin ook wel al is die een stuk lastiger omdat de enemy overal vandaan komt .flood zone mogen ze mij schrappen pfffff vind die echt ruk .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Flood zone heeft totaal geen flow inderdaad. Vind dat echt een ongemakkelijke map met teveel snipers, teveel hoogte verschillen en teveel gedoe om van vlag tot vlag te komen

Ik ga nu alle carbines 1 voor 1 af tot ik alle unlocks heb. Per ongeluk iets te lang met de MTAR doorgespeeld , daarom staat die boven aan :+

Ik ben er nog steeds wel fan van want op korte range maak je met die fire rate gehakt van bijna iedereen. En de damage is ook niet misselijk maar je hebt wel minimale controle zodra de afstand groter word. De spread is echt enorm vergeleken met de AK5c en de Ace21

maar al met al zijn de onderlinge verschillen tussen de carbines niet zo heel groot, vind ze allemaal wel lekker spelen. De ene moet je wat meer bursten en de andere mag je wat meer mee sproeien maar zoveel maakt het nou ook weer niet uit

Ben nu ook bezig met de Ace52. Dat is 1 van de weinige die wel echt een beetje anders aanvoelt

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nu met de SCAR en ACE 52 bezig. Zeker de SCAR vind ik tof. Doet zoveel damage.
    Twee headshots zelfs op 50 meter en de persoon gaat neer.

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ah duidelijk! Sniperkills maken vind ik echt lastig en ik vind ergens gaan liggen de hele tijd ook niet leuk om te doen, laat mij maar lekker flags cappen.

Verder vind ik de Engineer het leukste om te spelen, mijnen leggen, op tank-jacht en uiteraard zelf ook zoveel mogelijk in tanks e.d. rijden.

En op het moment hou ik echt van de ACR-W, heerlijk wapen. :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn meest "gebruikte" sniper rifle. :+
    En volgens mij kwam het ook omdat ik hem van de grond pakte.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ook al even met die SCAR DMR gespeeld , vond ik ook best lekker. Al is het wel zoals met al die DMR's dat het pas echt lekker word als je een grip en een prettige RDS er op hebt

de assault versie nog niet echt geprobeerd maar ik ben niet zo'n fan van wapens met kleine clips. Als je midden in de shit staat moet je altijd net reloaden op het verkeerde moment :+

je moet voor die recon assingments er toch een paar kills mee maken, vind het eigenlijk flauw dat in bijna alle recon assigments de nadruk op de sniper kills ligt

leg die nadruk liever op spotten en spawn points zetten ofzo

Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het juist wel leuk om met een sniper rifle te spelen :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan niet stil zitten zolang er een vlag knippert en van dichtbij mensen no-scopen en dat soort dingen heb ik de aim niet voor :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 patch vandaag.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welke patch? Voor de netcode verbeteringen?

En wanneer gaat de level cap eigenlijk omhoog? Is dat ook vandaag omdat non-premium mensen nu ook second assault krijgen?

en wanneer word de anti-air eindelijk generfed? (zodat ze niet meer in de spawn kunnen kamperen en het hele luchtruim kunnen domineren)

edit:/// whoei patch notes :D

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gaan ze daar überhaupt wat aan doen dan? Ik meen gelezen te hebben dat ze de internetverbindingen van de spelers de schuld gaven van de instabiliteit.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar trapt natuurlijk niemand in :+

er staat trouwens letterlijk NIKS in die patch notes waar ik echt op zit te wachten.

Typisch weer dit, kleine fixjes hier en daar voor minor bullshit maar de echt grote issues blijven maar

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfff, jij bent nog een grotere klagert dan ik.:9

Niet dat je niet gelijk hebt, want het is true.;)

Deel Deze Pagina