Ik heb nog altijd last van heftige rubberbanding op de PS4, om de seconde vlieg ik naar achteren en alléén maar bij de map Lancang Dam, echt heftig. Alle andere mappen gaan zonder problemen. Iemand anders hier ook last van?
Ik ben bezig om de game op 1000/1000 te krijgen. Het leek me wel weer eens leuk om een 100% completion te halen, maar het lukt DICE/EA zelfs om de achievements te buggen. Een verloren saved game op hard, de drie verschillende eindes achievo die niet ineens unlockte. Ik kreeg al een completion achievo voor easy/medium na level 4 op hard, de collectables die soms niet en soms dubbel tellen. Ze weten het wel lastig te maken zo!
Ik had nergens last van aleen in het begin een keer save kwijtgeraakt maar daarna niks geks meer ermee gelukkig.
Nu heb ik alle collectibles, wapens en missies op goud, maar geen 'Full Arsenal' en 'Above and beyond the call'. In mijn battlelog staat gewoon dat ik alles heb!
Mijn "probleem" is dat ik BF4 samen met mijn vriendin speel, we hebben dus allebei een 360 met BF4 premium... Als we overgaan op de One gaat ons dat heel veel centjes kosten
Premium zit aan je account vast. Die gaat gewoon mee naar de nieuwe console. Als je op de website van battlelog kijkt, zie je ook op welke consoles een speler gespeeld heeft. De disc zul je wel opnieuw moeten kopen.
Heeft niks met het upgrade programma te maken. Als je de One versie erin stopt zal die altijd eerst kijken of je al een account hebt en dan zal die zien dat je een 360 versie hebt en zal die vragen of je de stats wilt overzetten.
Aangezien MS net de garantie voor naar Nederland geimporteerde One's opgeschort heeft zou ik zeggen koop hem bij een nederlandse winkel die jou garantie geeft dus Nedgame bijvoorbeeld. Mediamarkt verkoopt ze ook, weet niet of die de garantie ook overnemen denk trouwens dat je deze vraag nog beter in het One importeer topic kan stellen, zijn vast meer mensen die zich afvragen waar je nu het beste kan bestellen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5105696#post5105696