Dat zou op Metro en Locker best nog wel eens een rol kunnen spelen mits je er ook noobtubes mee overleeft anders is het bij voorbaat een kansloze gadget
Hahaha, geweldig toch. Zulke dingen maken BF4 leuker dan CoD in mijn ogen. Net als de 'onderlinge battles' die je kan hebben wanneer je met 2 snipers op elkaar staat te schieten op grote afstand.
Ik word gek van dat rubberbanding. Hebben jullie dat nu ook of ligt dat aan mijn verbinding (gare ziggo modem/router)?
net even weer op een dice test server gespeeld , de levolution start en het is een slideshow geef ons gvd dan gewoon 32 man CQ servers als je het niet kan fixen het is al maart en het werkt op de PS4 nog steeds niet
er is nog steeds lag en rubberbanding en bullshit en sommige mappen zijn inderdaad als de levolution in werking treed amper speelbaar maar ik irriteer me er vooral gewoon aan het het gewoon ook als het zogenaamd goed loopt minder betrouwbaar is en laggier is dan BF3 en het spel is al 5 maanden uit, gaat nergens over
nope, sinds het multiplat forum weg is hoort multiplat discussie thuis in het xbox forum ofzo het is gewoon kut want het is mijn favoriete game serie , er zijn op de ps4 geen alternatieven en het is gewoon minder dan zijn voorganger en de lol is er gewoon al af nu Naval strike boeit me ook 0,0 als er niks gefixed word en daar lijkt het steeds meer op
Bij de X1 zijn de rumerbanding merendeel weg, te minsten even af kloppen. Bijna geen problemen meer met verbindingen.
Op PS4 ook niet. Net standaard maps gespeeld, en nog geen seconde last gehad. Delphiki heeft altijd last van lag....misschien toch die p0rn downloads afzetten als je gamed?
krijgen we dat weer het was zelfs een DiCE test server gister (Hainan resort) en het begin van de ronde liep heerlijk , super responsive en geen rare hits of mis hits en de levolution word getriggerd en het werd letterlijk een slideshow (zelds in het deploy menu) En toen de slideshow weg was was het een en al rubber banden en dat is dan een verse test server... daarna uit pure ellende maar mijn eerste potje Rush gespeeld, dat liep meteen een stuk beter (paar spanjaarden in de room die niet echt te spotten waren maar dat is normale lag waar ik mee kan leven) Ik wil alleen geen Rush spelen , en geen obliteration of domination of wat dan ook ik wil CQ spelen laat ze dan ook kleine CQ servers online gooien, 32 of 40 spelers ofzo , als dat dan het verschil maakt
Ik kan mij wel vinden in de comment van Delphiki. Waarom ook niet gewoon CQ beschikbaar maken, als dit het probleem grotendeels oplost. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn.