Nee. Lijkt erop dat Live wat issues heeft. DICE heeft ook gezegd dat we nog even moeten wachten op de patch. Zal daar ook wel mee te maken hebben. http://www.computerandvideogames.com/455589/microsoft-issues-xbox-live-service-alert/
Fijne post Hybrid! Nu toch maar eens de AK's en MX4 gaan proberen. Al blijf ik waarschijnlijk gewoon bij de ACE 23.
Heeft niet veel te maken met dat ze goed zijn. Zijn starter wapens die je gelijk hebt dus ook veel gebruikt wordt door iedereen.
Patch is ook vertraagd. En lees net op Battlelog forums dat de patch vereist is om de DLC te kunnen gebruiken. Dus no patch = no DLC. /edit: Naval Strike is voor de Xbox360 te downloaden. Zal dus niet meer lang duren voordat hij voor Xbox One verschijnt.. hoop ik. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493893624293/
er is volgens mij geen ene kut gefixt qua rubberbanding op de ps4 1e potje loopt de room niet vol 8 tegen 14 en die performde okay, 2e potje 32 tegen 32, non stop onspeelbare rubberbanding bullshit klaar mee
yup 2 potjes op gespeeld en ps4 weer uit gezet wat ik van de mappen gezien heb is het niet echt mijn ding erg voertuig gericht, erg open, weinig gedefinieerde routes , veel zwemmen maar daar ging het me niet om, ik kan me met alle mappen die er zijn prima vermaken. zolang het maar lekker loopt het ging mij om de update, die niks heeft verbeterd 14ms ping, 0% packet loss volgens de 'server test' en ik rubberband alle kanten op (en mijn teamgenoot op de chat met mij) terwijl tegenstanders achterstevoren op de knieen over het strand racen
35 euro vind ik een leuke deal voor zo'n spel. Moet alleen van m'n PX5 af Dus even kijken of iemand wil ruilen. Zijn er geen betere aanbiedingen?
Dit dus precies, paar potjes gedaan maar uiteraard nog steeds dikke lag. Heel leuk die nieuwe maps en CA game mode maar zolang de servers zo crap zijn is het allemaal vrij nutteloos. Ook zijn er best veel frame drops, serieus zo laag als een paar FPS als je in de buurt van het het binnenstromende water staat binnen in de boot. Maar ook gewoon als je rond vaart...
een silver battlepack, toe maar weer ik had vandaag zonder reden ook ineens 4 gouden battlepacks erbij, geen idee wat ik er mee moet want ik speel eigenlijk al een paar weken niet meer en kom al om in de xp boosts
PROGRESSION -Added Gold Battlepacks as rewards for Class Service Stars, allowing players that have reached the max Rank to continue earning new Battlepacks. Maybe?
Met nieuwe DLC moet je wel even de servers twee dagen de kans geven. Meestal worden ze dan wel beter. Was bij SA ook zo volgens mij. Xbox One DLC zal morgen wel komen of vannacht. Als MS het gefixed heeft zullen ze wel gelijk online gooien. Want ze hebben wel alles al maar konden het niet uitbrengen.
158 dagen na release gaan die 2 dagen niet echt een verschil maken mbt de rubberbanding in 64p CQ op de PS4 vrees ik
Hoe zit dat eigenlijk met het verschil tussen Xbone en PS4? Ik hoor eigenlijk vooral uit de PS-hoek geklaag over rubberbanding en lag. Is dit er niet op de Xbone?