Heb net de update gedaan. Wilde daarna Navel strike installeren. Zegt hij dat die al geïnstalleerd is. Maar als ik een game wil zoeken staat hij er niet tussen. Hoe kan dat?
heb je misschien in je server browser filter nog specifieke mappen geselecteerd staan? en heb je na installatie de game al even herstart?
Ik krijg Naval Strike niet aan de praat? Ik ga ingame naar de store, dan klik ik op Naval Strike en dan staat er: You already own this. Would you like to install it now? En dan klik ik op Install en dan zie ik nergens meer iets staan? Hoe kan ik zien of Naval Strike nu geïnstalleerd word ofniet? EDIT: Gevonden bij het dashboard dus... zit nu op %90, even eentje roken en dan lekker aan de slag met de nieuwe DLC
heb tot nu toe alleen maar laggy potjes gehad op de X1 met Naval Strike de ene wat speelbare dan de andere maar ik blijf wel ff Titanfall spelen totdat alles een keer goed en rent a server er is.
Damn. Wat een rubberbanding op Naval Strike. Om die reden nog maar twee keer gespeeld.. Is geen doen zo.
Heb het hier ook heel erg op de nieuwe maps van NS. Op de standaard maps weinig en op SA iets meer, maar NS is echt heftig
Nu begrijp ik de frustratie van de PS4 spelers als dat echt op iedere map in BF4 is zoals nu op NS op de Xbox One.
Zucht. Nogmaals; op de andere maps zelden last van. Mijn mede gamers ook niet. Alleen Delphiki heeft er veel last van.
Dan hebben jullie mazzel. Over het algemeen is het een drama sinds het begin voor heel veel mensen. Jammer dat DICE er niks over zegt en alleen maar testservers opzet. Zelfs met de zoveelste een sticky post op Reddit. http://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/21byxq/dear_dice_we_deserve_clear_status_on_ps4/
Hoe ziet de class setup er eigenlijk uit op de One? Kan het van de pc wel vinden maar op de consoles niks. Vraag me wel af wat nu de voordelen zijn van BF3 op de 360 en BF4 op de One? ... ik ga weer verder zoeken naar een goedkope Premium key