Had net heel even wat rubberbanding op de Test server Operation Mortar. Maar hoofdzakelijk ging het goed. Had jij de testserver gepakt Hybrid of gewoon de normale servers?
Wil al sinds 17:00 BF spelen en dat test dinges proberen.. Jammer dat Sony nog altijd niet klaar is met hun maintenance hehe eindelijk... test server is tot nu toe een succes. vrijwel geen last meer van rubberbanding, gwn lekker smooth zoals het hoort te zijn
Nee, ik heb nog niet online gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen, maar dit ziet er gewoon niet uit? BF3 vond ik schitterend, maar hier zitten nog zoveel lelijke dingen tussen..
Ziet er niet uit? Je speelt toch niet met een SCART kabel? Ik weet niet wat het verschil tussen X1/PS4/PC maar op de PC ziet het er uitstekend uit.
Haha nee, gewoon HDMI maar wel op de Xbox 360 Maar dan nog ziet BF3 er veul beter uit. edit: daarbij is het verhaal ook spannender in BF3 en de missies boeiender (jets, tanks).
Vandaag die nieuwe mappen even geprobeerd... maar verschrikkelijk wat een rubberbanding dat daar in zat. En belande het eerste potje in een bijna lege server...
Die lege servers vullen toch snel op? vandaag ook een potje met 32 man gejoined, zit binnen 10 minuten vol. Vandaag trouwens veel lag op de normale maps en ook (uiteraard) nog steeds op de NA maps....op Resort was het echt heel erg.