Rubberbanding is lag waarbij bepaalde acties niet geregistreerd worden. Zo kan je een aantal stappen naar achteren gaan, reloaden kan opeens niet gebeuren en meer van dat soort dingen.
Heb nog geen tijd gehad om te spelen... Dus dan maar ff zo; Heeft BF4 op de One dezelfde customisatie als op de pc? Zoals camo voor je voertuigen en wapens?
gisteren ff op de test server gespeeld . veel klop gehad maar wel helemaal vrij van lag en rubberbanding Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Leuk potje inderdaad, moeten we vaker doen! Zavod is ook wel veruit onze favoriete map. Al moet ik de credits aan mijn huisgenoot geven die speelde. Ik ben doorgaans wat meer verantwoordelijk voor de lagere scores .
Na update 9 dacht ik weer lekker battlefield te kunnen spelen maar helaas... Weer 2 vastlopers gehad op Dawnbreaker Is het nou zo moeilijk om dat te fixen? Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Heb het gevoel dat ze meer zijn teruggegaan naar de BF3 netcode. Ga nu wel vaker net achter een muur dood zoals in BF3. Maar overall voelt de detectie wel meer solide aan. Traden heb ik niet meer meegemaakt en incasseer zelf ook geen damage meer nadat ik iemand al neergeschoten had. Wat eerst echt constant gebeurde.
motherfuckers... als het 6 maanden lang een duidelijke hardware bottleneck geweest is , oftewel servers die voluit staan te stampen dan kunnen ze echt de tering krijgen dat zie je toch direct, ze hebben het dus gewoon net zolang genegeerd tot ze ons rented servers willen gaan verkopen en zich realiseren dat iedereen af is gehaakt
Gisteren de oude BF4 maps gespeeld en dit ging prima zonder rubberbanding of andere shit.. Naval strike is praktisch onspeelbaar ..
Ja de normale maps zijn oke idd. Naval Strike lagged als een gek. Maar speel nu alleen maar op die testserver als ik NS wil spelen en die is ook gewoon oke.
Gewoon in de server browser helemaal rechts naar "search" gaan en daar gewoon "test" typen en dan zie je hem.
Hebben jullie ook last dat in het begin van het spel er helemaal geen geluid is? Of ben ik de enigste, en is er mssn een oplossing voor?
Ik heb nooit echt veel Battlefield gespeeld, maar ben nu toch van plan om BF4 te kopen voor m'n 360. Is dat nog de moeite waard op de 360, of kan ik dan beter wachten totdat ik m'n PS4 heb en em dan halen (dat zal wel pas na de zomer zijn)? Volgens het internet schijnt de PS3/360 versie nogal tegen te vallen, is dat ook echt zo of valt dat allemaal wel mee?