1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wachten.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je niet echt haast hebt dan zou ik gewoon wachten.
    360/PS3 versie zijn wel prima hoor maar je mist wel iets van de volledige BF ervaring. :)

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik krijg hoofdpijn van de last gen versie.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan. Maar als je nooit BF4 op next gen of PC gespeeld hebt dan merk je het niet echt. :)

5. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volledige ervaring als in 24 man ipv 64?
    Daar kan ik opzich wel mee leven, maar als de 360 versie echt gewoon ver ondermaats is wacht ik natuurlijk liever (hoewel ik nu opzich wel graag BF4 al wil spelen, ben namelijk al een tijdje helemaal klaar met CoD, en ik heb wel weer zin in een shooter)

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Graphics scheelt ook enorm. En 60 FPS tegen 30 FPS, ook een erg aangenaam verschil.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou wachten :) ook gedaan. God die download duurt wel echt lang zeg...

Als mensen die op de PS4 mij willen toevoegen voor potjes BF, graag :) ik kan denk ik volgende week beginnen als die download zo doorgaat :emo:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ondermaats als je next gen of PC al een keer gespeeld hebt en je dan teruggaat naar de 360 ofzo. Heb me prima vermaakt met BF3 en BF4 op de 360. Nu ik next gen speel zal ik nooit meer terug kunnen maar als je dat nog niet gespeeld hebt is de last gen versie een prima game. :)

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar goed, als je nu wacht zijn (hopelijk) ook vrijwel alle problemen opgelost, op de console (zowel last als current gen) hebben last van rubberbanding etc. waardoor ook de gameplay wordt verpest. Als je wacht zal dit waarschijnlijk niet meer het geval zijn, bovendien heb je ook geen dubbele kosten en is het spel goedkoper te vinden (net als eventueel Premium).

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Moet je voor de rest van de game installeren in de game zelf zitten? Of downloadt ie ook gewoon op het dashboard (of het spelen van andere spellen)?

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bij de X1 kan dit wel. Ik weet juist niet of dit wel kan bij de PS4.

Edit; Kan dus wel!

grenzen

Automatische updates op de achtergrond
    Systeemsoftware- en game-updates worden op de achtergrond gedownload, zodat je PS4 er altijd klaar voor is.

Spelen terwijl je aan het downloaden bent
    Koop een game via de PlayStation Store en begin al met spelen terwijl het nog wordt gedownload naar je PS4.

Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Nova Gaming montages blijven awesome. Heerlijk nummer ook.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ha,

Ik ga BF4 halen voor de PS4... . Ik heb al in geen eeuwen een shooter online gespeeld, maar ik heb nu toch PS+, dus ik wil nou ook weleens online wat gamen. Ik kan er natuurlijk geen kut van, dus hou de TK/TR threads in de gaten als je interesse hebt in BF4 op de PS4:)

Ik hoorde trouwens, nee, ik lees trouwens veel over lag en dergelijke. Is het erg of wat het alleen tijdens en net na de release?

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Er zitten veel bugs/glitches in die je zeker tegen zal komen als je meer dan 50 uur speelt. Maar deze zijn minder storend dan iedereen je doet geloven hoor, iedereen heeft er alleen 'last' van en daarom lees je er ook zoveel over.

Je krijgt nog steeds een ontzettend mooie en uitgebreide game voor je geld. Ik heb liever een goede game met mankementen, dan een slechte game zonder mankementen.

Ik raad je aan om niet te snel op te geven. De eerste 10 uur zal je K/D misschien 0.2 zijn, maar naar mate je het spel een beetje door hebt wordt je snel beter. Het is anders dan Call of Duty waar je enige doel is om kills te maken zo veel en zo snel mogelijk. Bij Battlefield zijn de maps zoveel groter, dat je na moet gaan denken over je aanpak wanneer je een vijand op je radar ziet. Je hebt het 'goed' gedaan wanneer de tegenstander eigenlijk geen kans heeft. Ben je op zoek naar wie 1-op-1 de beste schutter is (en niet zozeer 'de slimste'), dan zou CoD een betere oplossing zijn.

Succes!

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ^
    wat hij zegt; let zeker niet op je k/d.

BF4 is echt een hele vette game als je conquest large speelt, waarbij het niet (alleen) gaat om killen.

64 man online is niet alleen complete chaos, je raakt er minstens wel eens 1 in een potje!:+

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is je gamertag :) ik heb net Bf gehaald en ken ook niks ervan. Bf3 wel aardig wat gespeeld, maar dit spel is zoveel leuker met meerdere mensen.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Cyrax77

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vraag Kevf of AnubisNefer maar voor hun impressie, zij zijn/waren ook beginnende Battlefield spelers :)

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ik heb je ook toegevoegd cyrax.

Deel Deze Pagina