Bij mij duurde het ook ongelofelijk lang hoor! kan nu pas spelen na gistermiddag het gekocht te hebben hij bleef ook heel vaak 'hangen' bij een bepaalde procent. zo ook de 99%. Heeft ie wel een uur of 2 op gestaan.
Bij mij duurde het ook lang. Ben toen maar begonnen met de singleplayer. Of is je basis install ook nog niet klaar?
Oh ik dacht dat Cyrax het had over de game zelf Ik weet nu gelijk trouwens wat die rubberbanding is ben er maar uitgegaan. Ik kon echt niets in dit potje..
Dat is de basis install van de single player denk ik tesamen met de install van de mp. Update is echt niet 33gb dudes ;-)
... je kan dus geen Premium key meer in de USA store kopen. Vriend van me heeft het geprobeerd maar krijgt dan een error als hij alles weer terugzet naar de Ierse/UK instelling. Vind het ook raar dat ik nergens een key kan downloaden en 50 euro vind ik te gortig voor de DLC Kan het ook dat je Premium op de 360 koopt.. en dat dit dan werkt als een upgrade? Redeemen op de 360 en dan opnieuw downloaden op de One? Zoals COD?
Ja. Kan zeker. Maar weinig trek om constant van account/locale/marketplace te wisselen om andere games te spelen Al mijn games hebben DLC. En die werken dus niet zodra je van regio wisselt.
Nee je moet wel dezelfde regio qua game en dlc hebben. Lijkt mij logisch op de PS4 heb ik gewoon een USA account en speel op mijn eigen account gewoon BF. Ik zal vast ook wel premium kunnen kopen daarvoor
Echt? Want Google verteld me helaas wat anders http://www.lazygamer.net/general-news/has-microsoft-implemented-digital-xbox-one-region-locking/ ... anders schaf ik morgen mooi ff Premium aan via de USA store
Net nog even geprobeerd. Heb Titanfall gewoon van de US store gehaald 11 maart. Heb hem net even op UK gezet en werkte gewoon prima. BF4 was ook goed. Weet niet wat voor error hij precies krijgt? En hoe die het gekocht heeft? Misschien heeft niet regiovrij kaartje gekocht ofzo?
Wat speelt dit spel lekker zeg 64 man is wel echt gewoon 1 grote "OMG ren ren dood, spring, ontwijk chaos", maar I like toch wel even nu TDM om wat wapens te unlocken. Spel is echt soepel vergeleken met BF3 en dat was ook wel nodig ook eigenlijk.