Dan bedoel ik met updates etc he. En hoe weet je precies hoe snel die cloud servers zijn? Titanfall loopt oke maar is een stuk minder zware game dan BF4.
Schijnt dat het met cloud veel sneller shit geüpdatet kan worden. Je hoeft niks te downloaden. Staar erbij bij Titanfall. West Europa 12 MS staat er bij mij. Titanfall is bij sommige mappen ook behoorlijk zwaar voor de X1. Flinke frame-drops zo af en toe.
Ja dat komt omdat er een server center hier gewoon een Amsterdam staat. Dat je lage ping hebt. Heeft niks met kracht te maken. DICE en EA hebben hier ook server staan zelfs. En met de EA servers hoef je ook vaak niks te downloaden. Zijn al genoeg server side patches geweest.
1. Heeft de one ook last van rubberbanding? Blijft ie ook hangen bij dawnbreaker CQ? 2. Zijn er al rent a servers voor de 360? 3. Hebben jullie die eerste phantom dog tag al?
1: Alleen op die Naval Strike maps. En heel soms op Hanai (al heb ik er de laatste tijd geen last meer van) Dawnbreaker loopt gewoon prima. Geen crashes op bepaalde maps. 2: Nee zijn er nog niet op alle consoles. 3: Jup.
Op de China Rising maps waren er Samurai beeldjes met op ieder beeldje een nummer. Nummer was de letter van het alfabet. En daar kwam dus uiteindelijk bumpinthenight uit na wat heen een weer schuiven van al de letters.
Ik heb anders met zombies in cod ook altijd mij uren vermaakt met easter eggs Die enorme haai wil ik echt een keer meemaken
Wachtwoord voor de Phantom Trainee is epic dream worlds. Spaties horen erbij. Crap. Moet dus een jet in...
Gelekt is niet het goede woord, een voormalig Battlelog dev had dat gepost op Reddit geloof ik. De requirements om die assignment te halen.