Ik heb de nieuwe maps daardoor nog amper gespeeld. Speel eigenlijk alleen China rising naast de gewone, want second assault ken ik ook allang. Hoop dat de volgende mappack een beetje snel er is
Speel nog het meest de vanilla maps. Zavod, Hanai etc. Allemaal nog steeds leuk. Soms was SA erbij en heb eigenlijk al een tijdje niet meer CR gespeeld. Vind het niet echt bijzonder. Guilin Peaks is wel degelijk de rest vind ik meh.
Hoe download ik premium opnieuw? In de store staat het al op purchased namelijk. Ik zie dat ik ook een aantal camo's mis die ik heb opengemaakt met battlepacks vreemd dit.
Belangrijkste nog steeds niet. Netcode faalt nog steeds hard. Lag, rubberbanding, hitdetectie is nog steeds pauper. En dan nieuwe maps brengen die allemaal rubberbanding hebben....snap dan niet wat je met genoeg bedoelt? Sterker nog, vaak genoeg start de game niet eens op. Blijft op het achtergrondplaatje staan. Zegt 'genoeg' imo. Was een top game geweest ALS het een keer goed zou werken. Maar zoals iedere BF game is dit helaas weer niet
Maar toch blijft iedereen het spelen omdat het een speciale shooter is en geen shooter hetzelfde doet. Zoals ik zei op de vorige pagina. Heb ik niet echt problemen meer met de hitdetectie. Het is ook niet zo dat iedere gevecht het een gok is ofzo. Heb soms nog wel eens twijfelgevallen maar dat is misschien 1 of 2 deaths over 5 potjes ofzo. Zelfs bij Titanfall heb ik soms rare deaths heel soms. Dat zal nooit weggaan.
Als ik eenmaal een server heb die goed loopt en ik speel met vrienden dan is het inderdaad een geweldige game! Maar 9/10 servers lopen gewoon kut. En ik erger me ook aan het minste of geringste. Ga ik 30-0 en ga ik 1x dood door bs dan erger ik me al. Wil trouwens de NS wapens unlocken, maar net 30 servers achter elkaar rubber banding... PC loopt trouwens stukken beter. Heb ook het idee dat iedereen waar tegen ik speel NAT problemen heeft. Iets wat op de PC stukken minder is. XB1 loopt trouwens ook beter dan PS4, dat is echt een drama.
Kan idd niet oordelen hoe het op de PS4 is. Xbox heeft ook wat problemen met de Naval Strike maps. Dus blijf daar ver van weg momenteel. De rest loopt gewoon oke. Heb gisteren 3 uur gespeeld. TDM, Obliteration en CQ en ging allemaal gewoon lekker eigenlijk. Zoals ik zei kon ik zelfs met een shotgun rondrennen en gingen mensen neer wanneer ze neer moeten gaan. Wat ik wel mensen aan kan raden is network smoothing gewoon op 0% te zetten en zelf lekker met de defensive perk te lopen.
Net nu ik er nog meer plezier in begin te krijgen dankzij de test servers waarbij er vrijwel geen sprake was van rubberbanding etc, gaan de testservers vandaag niet echt lekker en heb ik er weer best veel last van..
Ik ben ook eindelijk de level 100 gepasseerd . Het ging nog best snel eigenlijk. Het is wel jammer dat je rank gebaseerd is op playtime. Ik ben niet echt goed ofzo, terwijl je dat wel zou denken van een rang 100. Ik had liever gezien dat je aan het level kan zien hoe goed iemand is i.p.v. of ze het veel gespeeld hebben of niet.
Maarja, dan begint tegenwoordig weer 75% van de doelgroep te zeiken dat zij nooit het maximale level ingame kunnen halen.
Wat betekent eigenlijk Evac bij Commander mode? Ik doe t altijd op een tank of op een sniper maar geen idee what im doing.
Evacuatie.. Dus als ze daar weg moeten bijv. Stel je gooit een bom of tegenstander. Dan kan je je eigen troepen weg halen. Althans zo begreep ik het altijd. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Levelen gaat wel een stuk langzamer zeker vanaf 110. Heb gewoon 470.000 punten nodig voor ieder level. Ben nu 112 met 223 uur. En als ze dat weer gaan verhogen die punten van 120 naar 130 wordt een hoger level steeds meer speciaal.
80 met 144 uur en heb ook nog best wat 200 en 100% boostjes liggen, toch maar eens een keer gaan gebruiken