1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Durft het niet te zeggen. Weet wel dat het gewoon via Battlelog kan.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is iemand nu op operation metro in het dak met een gewoon automatisch wapen en die schiet gewoon een soort van LAV kogels ofzo..

Het zijn er twee en de tags van die is BUGs.. trieste mensen :emo:

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Deze kon ik verwachten natuurlijk :D.

Kunnen jullie misschien wat streamers aanraden die vooral gameplay bespreken?

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Dat is er echt vanaf het begin al.
    Ik hou soms de knop voor het oppakken langer ingedrukt en dan pakt hij hem ineens. Of gewoon paar keer oppakken en doet hij het ook wel.

Het is wat Hybrid al zei goed op je map kijken.
    En als je ergens naar links een gang in gaat rennen kijk ik ook altijd de andere kant eerst nog op niet dat ik in me rug geschoten word dan ofzo.
    Verder zijn er niet echt tips denk ik.
    Ja goed opletten:+

Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist de MTAR-21 unlockt, het wapen speelt erg fijn vooral in close quarters. Zeker een aanrader

Sent From my ...

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha moest nog 3 C4 vehicle destroys hebben als support om de AWS te unlocken. Altai Range gejoined. C4 op een dirtbike. 3 jihads en 3 vehicle destroys. Moet ik vaker doen eigenlijk. Blijft een goede tactiek. :p

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik schiet die mensen juist constant af :p ook die domme mensen die op je af komen rennen met hun c4tje.

Die AWS is wel chill hoor.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    NAT dicht zetten blijkt wonderen te verrichten hahaha. Kan amper nog dood. Spervuur van kogels op me maar alles mis :) Dan maar zo verder spelen. Met NAT open is de helft maar clientside wat je doet. Komt niet eens bij de server aan. En dan ping ik met 12-26ms...

Hitmarkers krijgen maar tegenstander nog 100% health. Hitmarkers krijgen maar geen assist, spotten als een idioot maar je spot gewoon niks (ongeacht welke perk de vijand heeft), raketten vuren maar geen ammo kwijt raken, raketten vuren maar geen projectiel of damage zien maar wel ammo kwijt raken. Zo kan ik wel ff door gaan. Is puur dat de client info niet aan komt bij de server.

Nu op strict zijn de problemen veel minder. Lijkt alsof je wederom beloond wordt om een idioot te zijn...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The fuck haha. Dat heb ik nog nooit gezien. :lol:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is op server die volle streepjes hebben. Ga ik naar een server die 1 streepje minder heeft dan is het een warp feest voor iedereen. Kan ik geeneens granaten gooien :)

Als ik trouwens op EU servers zoek krijg ik alleen maar servers met 1 streepje....dat zou toch onmogelijk zijn?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet bij EA.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou bedoel eigenlijk dat als ik in Azië zoek ik wel 5 streepjes krijg als in Europa niet...

Maar ik denk dat de server browser gewoon nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Als ik op een bepaalde map zoek, zeg Operation Locker, en kies voor conquest dan vind ik geen enkele server, hoe vaak ik ook probeer. Als ik dan bv Rush erbij kies dan vind ik ineens een stuk of 10 servers met conquest op Operation Locker.

In BF3 heeft de server browser nooit goed gewerkt. Daar werden altijd mijn keuzes onzichtbaar als ik iets aanvinkte...

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan ga ik altijd even terug naar het hoofdmenu in BF en start ik de multiplayer opnieuw op. Op één of andere manier reconnect je dan met de EA servers. Als dat niet helpt, console uit.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tijd voor eigen server zodat die CoD Commander shit uit gezet kan worden. Dacht in het begin dat het wel leuk was, maar begon er al snel aan te irriteren. En als 1 partij er wel 1 heeft en de ander niet is het voordeel ook gigantisch...snel weg ermee dus.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ze zouden zeker niet 1 partij een commander moeten geven. Dan wachten tot er 2 zijn. Ik speelde een potje met een goede Squad, we capturen alle vlaggen al heel vlug en toen had de tegenstander een commander. Kansloos gelijk. Uiteindelijk 500-0 ofzo zelfs verloren. In andere gamemodes zitten geen commanders toch?

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gvd :emo: ik ben veels te lang doorgegaan :9 zegt wel wat over het spel als ik geen flauw benul heb hoe laat het al is..

Maar ik had het laatst toch over de assignment van de L85A2 die maar niet wou unlocken? Nu kreeg ik toevallig een Defib kill terwijl ik een teammaat wou reviven. Daarna gelijk de noobtube uit de kast gehaald en een kill. Toen rende ik om de hoek en kwam een enemy tegen. Switch naar mijn pistol en schiet, maar geen kill. Jammer dan, maar daarna spawn ik en hop L85A2 unlocked :emo: gvd zeg... Eerst doe je het tot 3x toe niet en nu opeens op een kutmanier wel..

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had constant dat hij wilde autokniven als ik te dichtbij kwam voor defibkill. Heb ik eerst maar uit gezet.

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Staat dat aan? Vandaar dat ik als Jason loopt te zwaaien met mijn mes als er iemand in de buurt is.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

Deel Deze Pagina