pfffff nou veel plezier ermee haha zal bij mij nog ff wel duren denk Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
:{ die campaign is echt slecht zeg.. Ik was op de titan, sprong op het deck en zakte zo door de grond. Daarna savepoint. Kan nu die hele kutmissie met 30.000 cutscenes weer gaan doen...
Misschien leuk om met een stel XBWers BF4 te doen vanavond? Heb helaas geen enkele uitbreiding. Komt komende week wel
als Platoon op de gewone mappen dus .. voeg me maar toe ik weet niet hoelaat ik er ben , zal zeker eind vd avond zijn.
Btw is wel makkelijk te zien als er andere mensen van de Platoon aan het spelen zijn. Als je naar Platoon gaat en servers dan zie je nu gelijk de mensen die aan het spelen zijn en kan je ze gelijk joinen.
wat is je Battlelog account? Dit is de platoon: http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/6916071741691991778/
iWaldini Ben gejoined... geloof ik. Had een invite staan. Zag dat Hybrid online was maar die was weer verdwenen. Ik ben over een kwartiertje online.
Alles? Maar dat is een platoon, geen Squad om samen te spelen. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Alle consoles staan in de platoon. Maar als je op servers klikt zie je wel diegene die op 360 aan het spelen op dat moment en kan je joinen bijvoorbeeld.