1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt ook omdat de countermeasures zeker in het begin niet werkten bij choppers en de AA overpowered was. Merk nu wel weer dat een goede piloot toch grote invloed kan hebben sinds een paar patches geleden. Zeker de attack chopper. Maar ligt ook aan de map. Op Siege en Dawnbreaker kan een chopper goed zijn door de gebouwen op Goldmud is die een stuk minder. :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mobile AA is inderdaad nog steeds veeeel te sterk, die verstoord de balans ook enorm

op een vlakke map met 2 campende AA's is er praktisch geen lucht gevecht en dus voor de grond troepen niet die extra afleiding van boven

en dat maakt het minder leuk

daarom zeg ik ook, below radar moet eigenlijk maar weer terug

dan hebben op open mappen de choppers ook nog een kans

en als je dan als heli te hoog zit en gepakt word heb je dat gewoon aan jezelf te wijten, maar je krijgt iig de mogelijkheid om de locks te breken

nu is die er op op mappen als golmud amper

Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Met jets maak je de makkelijkste kills die er zijn juist! Een boot of tank is totaal waardeloos tegen een jet, en ze zijn met 2-3 raketten kapot. Ze zijn indeed OP wanneer je de tijd neemt om ze onder de knie te krijgen. Alleen jets van de tegenstander bieden enigszins weerstand.

Ik hoop niet dat ze nog iets gaan veranderen aan de heli's. Ze mogen dan misschien minder sterk zijn dan in BF3, maar telkens wanneer er weer iemand 30-1 staat, is het vrij zeker dat hij in een littlebird zit. Stingers zijn ook behoorlijk useless, want ze repairen of springen eruit waardoor je nooit een kill krijgt. Als je dan als 'noob' in een heli stapt, wordt je nog voordat je de base af bent door een AA uit de lucht gehaald.

Net ook een paar potjes domination gespeeld trouwens. Ik ben nog nooit zo hard gepwned in zo'n korte tijd. Is ff een andere tak van sport dan conquest.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als een chopper 30-1 mag halen word er in het andere team ook gewoon verzaakt. er hoeft maar 1 squad even tegen elkaar te zeggen dat ze de volgende respawn even stingers moeten pakken en hij is uit de lucht. Zelfs met 2 engineers die repairen

Attack boats moeten ook standaard een repairende engineer met stinger op het achterdek hebben om de jets uit de buurt te houden

voegt veeeel meer toe dan de twee gunner posities. je kan repairen en elke chopper die denkt dat je makkelijke prooi bent is de lul (jets zijn vaak te snel uit range maar kunnen dus ook niet te kort achter elkaar een run over je heen doen)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dishyairplane was altijd zo goede pilot in BF3. Volgens mij is die ook een pilot in het echt leven in het leger.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik was ook piloot en ik bak er hier weinig van. Zegt dus niks ;)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat het iets moet zeggen. Was gewoon een algemene opmerking over hem.

------

Mensen die uit hun voertuig springen.. Nu kon ik hem jatten en het rest van het potje hun killen met hun eigen LAV. Snap die mensen niet. Als je in een voertuig springt wees bereid om er ook in dood te gaan..

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als ik in een voertuig zit dat nog een paar procent health over heeft stap ik ook uit hoor. :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar procent misschien ja. Maar 10%. Lekker blijven zitten.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hangt ervan af wat er in de buurt is

ik laat mezelf vaak genoeg even killen in een voertuig waar een tegenstander uitspringt als het alternatief is dat zij eventueel hun voertuig terug kunnen kapen , kost ons team 1 ticket maar kost hun team het voertuig

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er ook welk voertuig. Mobile AA bv wil je niet in de handen van de tegenstander hebben.mdan maar kapot. Zelfde geldt voor die truck waarvan er vaak maar 1 op de map is.

Oh en als ze uitstappen ook nog even het voertuig opblazen. Levert nog steeds punten op ;)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is gewoon bullshit. Het unlock systeem, de overpowerede perks die daarbij komen kijken. De 30 miljoen wapens en attachments.

Dit spel is echt overladen van onzinnigheid. Vorige Battlefield's vond ik juist zo geweldig door de balans in het spel. Die is nu echt overboord gegooid. ik kan nooit punten halen in voertuigen omdat ik door jan en alleman wordt aangepakt met dingen die ik niet op de voertuigen heb zitten. Ik speel de laatste tijd domination en dan merk ik wel wat een toffe game dit is, CQ is gewoon een trieste boel waarbij de balans gewoon niet meer is.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe denk je dat die mensen de perks en wapens gehaald hebben? ;)

Met een paar xp boosts kun je in 2 potjes al alles unlocken voor een voertuig.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe? Door het spel al vanaf november te spelen misschien? Met de little bird bijvoorbeeld zit ik te knallen voor mijn leven met die mini guns en de andere little bird draait zich om en schiet binnen 4 kogels van een 20MM kanon ofzo mij kapot. Hoe wil je dan ooit die punten gaan halen?

Ik vind het raar dat de game zo volgepropt moet zijn. Alsof de game daar beter van wordt.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Door niet op heli's maar op grondtroepen te jagen.

En je hoeft echt maar weinig te spelen hoor om dingen op voertuigen te unlocken. Toen ik met de game begon unlockte ik in mijn eerste potje al alles voor de boot...

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heel knap, 30.000 puntjes in je eerste potje met een boot. Invite mij maar eens tot dat soort potjes dan.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was wel double xp toen. Maar zoveel punten is helemaal niet raar. Haal bijna ieder potje wel 15.000 punten. Met een heli kun je btw ook vlaggen overnemen.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Is het niet zo dat de benodigde XP voor die boot is opgeschroefd? Ik unlockte ook alles in een keer maar als ik nu de service star wil halen duurt het best lang ook al ben ik lekker bezig geweest.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb alles unlocked voor de little bird. En ik heb er nog nooit een kill mee gemaakt.
    Gewoon repairen als passagier en de unlocks kwamen voorbij. :+

------

:)

Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Durf het niet te zeggen. Weet wel dat het heel erg snel ging toen ik de game op de release had. Nu kan ik niet zien hoeveel het is. En ik weet ook niet of de service stars altijd al veel meer xp nodig hadden dan de unlocks.

Deel Deze Pagina