Enige map waar ik nu soms problemen heb is Hanai. Naval Strike ook maar voor die maps gebruik ik gewoon de testserver.
Ben bang dat ze er niet veel meer aan doen. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot BF5 en daar veel plezier aan mogen hebben. Dit duurt allemaal te lang bij BF4. Dat neemt niet weg dat ik er ondanks alles wel plezier aan heb als ik op een server kom waarbij er geen sprake is van rubberbanding, etc. Bijvoorbeeld de testserver met operation mortar. Helaas is deze weer offline en vervangen door andere servers waar ik wel weer last heb.
Dat dacht men vast ook bij BF3. Als ze dat nu niet gaat lukken, gaat ze dat bij de volgende ook niet lukken.
De overstap naar next gen is waarschijnlijk niet goed gegaan bij Dice. Daarom geef ik BF5 toch nog eens kans om het goed te maken. *kuch*slecht excuus*kuch*
Heb op Hanai alleen last van de levelation. Dan staat de game bijna stil voor 10sec, van de vanilla maps is Lancang Dam niet te spelen door rubberbanding.
Hanai speel ik juist zonder problemen. Lancing dam is wel een kutmap mbt rubberbanding en die testservers zijn zelfs niet veilig voor rubberbanding op de ps4
Zo mooi ook hoe je uit pure verbazing tegen die muur aan rent *Revive!* Kill?! *Revive!* Nee toch maar niet... Aaah...wat nu?! Je hebt echt geen idee gewoon, mooi man