G-force, ik had ook die slowmotion shit! Leek net de matrix en idd nog nooit meegemaakt. Was notabene ook op de testservers.
Enige wat ze gefixed hebben is rubberbanding. Verder niks. Ook geen clientside patch. Krijg nog steeds hitindicators van achter terwijl ik van voor beschoten wordt. Ik mag dan wel een zeikerd zijn en altijd kritisch zijn, maar er is verder gewoon niks aan de gepame veranderd. Rubberbanding weg en vind nu nog zelden een server met volle verbinding. En als ik die vind kan ik er 9/10 niet joinen...ook nog steeds alleen maar 1 en 2 streepjes als ik op EU zoek. Dat is toch de grootste onzin?
?.. Niks om te zeuren, het is gewoon slecht van Dice. Mappen waren compleet speelloos en dat zegt wel wat!
Gast, dat weten we nu wel. Ben blij dat er nu eindelijk progressie is en de mappen wél speelbaar zijn.
Over het algemeen hoor ik prima verhalen sinds gisteren mbt de PS4. Rubberbanding is idd weg en er worden idd andere servers gebruikt. Maar "Matrix" problemen en "lost connection" zie ik niet veel verschijnen op de verschillende fora. Neemt niet weg dat mensen het kunnen hebben. Op de Xbox One kan ik persoonlijk zeggen dat het allemaal momenteel prima is. Naval Strike is ook goed nu. Die voornamelijk problemen had.