Net gespeeld en naval strike pack liep goed kwa rubberbanding enz. Heb de laatste tijd aleen veel lost connection to session fouten als ik een server wil joinen.
Joinen jullie misschien die 44 man servers? Want dat is een bug. Dus misschien zorgt dat ook voor wat connection problemen?
Yeah. Wat een killer. Al pak ik op open maps zoals Lost Island en Operation Mortar een ander wapen. MTAR heeft niet bepaald een goede range.
Ik joinde servantes, maar na 1 potje telkens lost connection. Het potje zelf liep nu tenminste wel goed, dat scheelt. Dit weekend dubbel XP? Beetje kuttiming
Wij pas na 5-6 potjes..en toen was het 23.15 dus toch mooie tijd om te stoppen. Ook paar NS maps gedaan ervoor, alles liep zonder problemen.
3 uurtjes net op de PS4 gespeeld en geen enkel probleem gehad. Geen rubberbanding en ook geen last van connection lost. Hopelijk blijft dit zo
Connection lost problemen heb ik alleen als ik servers probeer te joinen. Dus voordat ik erop zit. Tijdens het gamen heb ik geen problemen dat ik van de server gegooid wordt o.i.d. Enge probleem dat ik dan heb ik dat na een ronde het scherm zwart blijft tijdens het laden van de nieuwe map. Moet dan de applicatie sluiten en opnieuw starten. PS4 neemt ook btw niks meer op van BF4. Als ik op de share knop druk zie ik alleen nog maar filmpjes van andere games. Volgens mij komt er helemaal geen clientside patch en hebben ze niks anders gedaan als van provider geswitched. Dat heeft dan 6 maanden moeten duren? Ik vraag me echt af of ze de problemen wel kunnen fixen. Ik denk zelfs dat ze er niks aan doen puur om het feit dat ze totaal geen clue hebben...
Nou nou.: Liep alles niet gewoon goed na een tijdje met BF3? Dus ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn lijkt me. En een noobvraag; wat is een clientside patch?
Die andere was serverside. Die wordt dus zelf door Dice op bv de server gezet. Kan een server upgrade zijn, maar kan ook een performance upgrade zijn. Deze past dus niet direct je game aan. Clientside is dus een lokale patch. Edit: werd nu wel uit een game gekicked met de message "Could not retrieve Battlepacks. Please try again later" Moet er eigenlijk gewoon van lachen dat zoiets mogelijk is. Dood 1 mier en er komen er 10 voor terug!